شناسهٔ خبر: 67462268 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حضور حداکثری در انتخابات پاسداشت زحمات شهید رییسی است

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت گفت: شهید رییسی در دولت سیزدهم بی‌وقفه و در دور افتاده‌ترین نقاط کشور خدمت کرد و حضور حداکثری در انتخابات پاسداشت زحمات شهید خدمت است.

صاحب‌خبر -

حضور حداکثری در انتخابات پاسداشت زحمات شهید رییسی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سید احمد عبودتیان در آیین چهلم شهدای خدمت در مسجد امیرالمومنین (ع) شادگان اظهار کرد: معیار آیت الله رییسی مردم داری و خدمات‌رسانی به همه آحاد ملت ایران اسلامی بود و از مردم فرار نمی‌کرد بلکه شنیدن صدای مردم را به گزارشات مسئولان ترجیح می‌داد.

وی افزود: تحقق مردم سالاری دینی و نگاه ایشان به انسان به عنوان خلیفه الله، یکی از تاکیدات شهید جمهور بود.

دستیار رییس‌جمهور شهید امر مردمی‌سازی دولت گفت: شهید رییسی نسبت به قول‌هایش به مردم صادق الوعده بود و این در حد یک شعار نبود بلکه بار‌ها قول‌هایش به مردم را پیگیری می‌کرد.

وی افزود: شهید رییسی در آخرین سفر خود به استان خوزستان در جمع مردم باصفا و ولایتمدار شادگان حضور یافت و محبت دوطرفه‌ای بین آنان شکل گرفت و پس از شنیدن برخی ناامنی‌های شادگان، در مسیر برگشت از اهواز به تهران بلافاصله پیگیری لازم را جهت اتخاذ تدبیرات لازم را انجام دادند.

دستیار رئیس‌جمهور شهید امر مردمی‌سازی دولت گفت:پس از بازگشت به تهران شهید رییسی دستور ویژه‌ای به فرمانده کل نیروی انتظامی کشور جهت بررسی و تامین امنیت شهرستان شادگان صادر کرد که در پی آن جانشین فرمانده کل فراجا در شادگان حضور پیدا کرد.

وی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: حضور در انتخابات نوعی پاسداشت زحمات شهید رییسی است و جضور مردم و دعوت از کسانی که در دور اول انتخابات حضور نیافتند اسباب عزت و آبروی کشور را فراهم خواهد کرد.

دستیار رئیس‌جمهور شهید امر مردمی‌سازی دولت افزود: روز جمعه مردم ایران اسلامی به خصوص مردم شادگان که در جنگ تحمیلی خود را ثابت کردند و در سازندگی و مقاومت پای نظام ایستادند با حضور حداکثری دشمن را ناامید خواهند کرد.

عبودتیان اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم تا شاهد مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات مهم باشیم چرا که مشارکت مردم به صلابت نظام خواهد انجامید.

 

نظر شما