شناسهٔ خبر: 67461894 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مشارکت در انتخابات قدرت‌آفرین است/تلاش برای مردمی کردن ورزش

محدثه مهدوی

استاندار گیلان با تأکید بر اینکه حضور پای صندوق رای و مشارکت در انتخابات قدرت‌آفرین است خطاب به قهرمانان و روسای هیات‌های ورزشی گفت: شما به عنوان نخبگان ورزشی استان می‌توانید در دعوت جوانان و جامعه به حضور در پای صندوق‌های رای نقش‌آفرین باشید زیرا حضور پای صندوق رای و انتخاب اصلح چهار سال آینده کشور را تضمین می‌کند.

صاحب‌خبر -

اسدالله عباسی امروز، ۱۱ تیرماه در نشست هم‌اندیشی با قهرمانان و رؤسای هیات‌های ورزشی استان که با حضور سردار دامغانی، فرمانده سپاه قدس گیلان برگزار شد، با بیان اینکه افتخار می‌کنیم که استعداد، نبوغ و توان این جوانان و نوجوانان شکوفا شده و استعداد بالقوه به بالفعل درآمده، اظهار کرد: شما ورزشکاران و قهرمانان عرصه‌های بین‌المللی هستید.

وی با اشاره به تأکید شهید جمهور از ورزش و ورزشکاران، افزود: شهید جمهور به تأسی از مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در ورزش همگانی و قهرمانی هر چقدر تلاش کنید برای سلامت جسم و روح تلاش جامعه کرده‌اید، گفت: جسم باید با اندیشه و روح همراهی کند، اماکن ورزشی متعلق به شماست تا به صورت تخصصی متناسب با  علاقه، رشته‌های ورزشی خود را دنبال کنید؛ هر رشته ورزشی باید فضایی داشته باشد تا برای توسعه ورزش پهلوانی و قهرمانی کار کند. افتخار ما جوانان و قهرمانان ورزشی هستند که به راحتی به این جایگاه نرسیده‌اند لذا باید حمایت و تقویت شوند.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه ورزش ما باید مردمی باشد و برای مردمی کردن ورزش تلاش کنیم، تصریح کرد: وظیفه ما حمایت از ورزش است و ورزش را دولتی نمی‌کنیم، باید اشتیاق و روح ورزش خواهی را در مردم زیاد کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید از همه ظرفیت‌های استانی و ملی برای حمایت و پشتیبانی از ورزشکاران استفاده کنیم، گفت: باید امکانات و تجهیزات را در اختیار استعدادهای ورزشی قرار دهیم تا بدون دغدغه به پرورش استعدادهای خود بپردازند و در میادین بین‌المللی افتخارآفرینی کنند.

عباسی بیان کرد: ترویج ورزش همگانی، تقویت روحیه پهلوان پروری، ارتقاء کمی و کیفی زیرساخت‌های ورزشی از جمله وظایف ماست که در این عرصه تلاش‌ می‌کنیم.

استاندار گیلان با اشاره به در پیش بودن دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در روز ۱۵ تیرماه، گفت: ما از نظر قدرت‌های نظامی جزو کشورهای برتر هستیم و امروز در دنیا دیگر قدرت نظامی، قدرت برتر نیست، بلکه امروز قدرت برتر، پایگاه مردمی بوده که باید داشته باشیم. درست است که یکسری مشکلات اقتصادی وجود دارد.

استاندار گیلان ادامه داد: زمانی که در آبان ماه سال ۱۴۰۰ مسئولیت استان را برعهده گرفتم کشور با چالش‌های بودجه‌ای مواجه بود، ۴۸۰ هزار میلیارد تومان خزانه خالی بود، کرونا بیداد می‌کرد، ۵۵۰ هزار میلیارد تومان بدهی اوراق مشارکت داشتیم، پروژه‌های حیاتی نظیر راه‌آهن و آزادراه نیمه تمام مانده بودند، سالن‌های ورزشی در استان داشتیم که متروکه شده بودند اما همه این موارد با سفر رئیس جمهور به استان شتاب گرفت و الان از جایگاه جهانی برخورداریم.

عباسی با تأکید بر اینکه حضور پای صندوق رای و مشارکت در انتخابات قدرت‌آفرین است، گفت: نباید مشارکت استان در انتخابات پایین باشد، شما به عنوان نخبگان ورزشی استان می‌توانید در دعوت جوانان و جامعه به حضور در پای صندوق‌های رای نقش‌آفرین باشید زیرا حضور پای صندوق رای و انتخاب اصلح چهار سال آینده کشور را تضمین می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه باید به عنوان یک گیلانی با غیرت و معرفت، مشارکت سیاسی و اجتماعی خود را در مرحله دوم انتخابات بالا ببریم، ادامه داد: انتظار دارم به عنوان نخبگان ورزشی که تاثیر گذار هستید، مردم را به حضور در پای صندوق رای تشویق و دعوت کنید.

انتهای پیام

نظر شما