شناسهٔ خبر: 67460871 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

خراسان رضوی میزبان مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی از میزبانی این استان برای مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور خبر داد و گفت: هزار و ۱۵۶ فرهنگی از سراسر کشور در این دوره از مسابقات شرکت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

حسن محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهد در خصوص مسابقات ورزشی فرهنگیان سراسر کشور به میزبانی مشهد مقدس گفت: مسابقات ورزشی ویژه فرهنگیان سراسر کشور به میزبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی و در شهر مشهد با حضور هزار و 156 نفر شرکت کننده آقا از سراسر کشور 10 الی 16 تیر ماه در حال برگزاری است.

دبیر اجرایی مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور افزود: این دوره از مسابقات در 3 رشته ورزشی فوتسال ، والیبال و تنیس روی میز است و عصر امروز افتتاحیه رسمی این دوره از رقابت‌ها با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور برگزار می‌شود.

محمدزاده با اشاره به اهمیت ایجاد نشاط در مدارس گفت: از آنجا که تربیت بدنی و ورزش در ایجاد شور و نشاط در دانش‌آموزان نقش ویژه‌ای دارد و تا زمانی که معلم با نشاط نباشد نمی‌تواند کلاس با نشاط داشته باشد این‌ مسابقات را به منظور ایجاد شور و نشاط بین فرهنگیان ایجاد کردیم.

 وی تصریح کرد: مقدمات اجرایی این مسابقات بیش از یک ماه است که در حال انجام بوده و ما مفتخریم میزبانی شرکت‌کنندگان این رقابت‌ها از سراسر کشور را به مدت یک هفته در مشهد داریم.

دبیر اجرایی مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور عنوان کرد: رقابت‌های ورزشی فرهنگیان سالانه در دو بخش آقایان و خانم‌ها در سطح استان ها برگزار می‌شود و برگزیدگان آنها به مرحله کشوری راه می‌یابند.

محمدزاده با اشاره به جذابیت این رقابت‌ها گفت: در این مسابقات برای حضور عموم محدودیتی نداریم و فرهنگیان عزیز و عموم مردم می‌توانند با خانواده‌های خود برای تشویق شرکت کنندگان در سالن‌های مسابقات حضور یابند.

انتهای پیام/282

نظر شما