شناسهٔ خبر: 67460705 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

نخستین شاسی بلند ایرانی مجوز استاندارد گرفت؛ ری را در یک قدمی عرضه به بازار

صاحب‌خبر -

با اعلام ایران خودرو، با توجه به صدور مجوز استاندارد برای ری را، نخستین شاسی بلند ایرانی در آستانه عرضه و ورود به بازار است.

در جدیدترین اخبار خودرو و بر اساس اعلام مهدی رادمنش، معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو، ری را به‌عنوان نخستین شاسی بلند ایرانی در آستانه ورود به بازار خودرو کشور است.

عرضه نخستین شاسی بلند ایرانی به بازار در آینده نزدیک

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو از صدور مجوز سازمان استاندارد برای نخستین شاسی بلند ایرانی خبر داده و این یعنی به زودی فرآیند شماره‌گذاری و عرضه این خودرو به بازار آغاز خواهد شد.

مهدی رادمنش با اشاره به آغاز برنامه‌ریزی ایران خودرو برای عرضه ریرا به بازار، این مهم را حاصل تلاش‌های تیم طراحی و توسعه محصول ایران خودرو قلمداد کرد.

به‌گفته وی، تولید ری را با بالاترین سطح کیفی از مهم‌ترین دغدغه‌های گروه ایران خودرو است و این خودرو با اجرای مراحل کیفی‌سازی، به‌زودی وارد فاز تولید انبوه خواهد شد.

ری را ایران خودرو ری را ایران خودرو

رادمنش با اشاره به طراحی و تولید ری را بر اساس استانداردهای 85گانه و عرضه این خودرو با طیف وسیعی از امکانات رفاهی و ایمنی، گفت به دلایلی مانند استفاده از پلتفرم به‌روز و تولید در خطوط پیشرفته بدنه‌سازی اختصاصی، این خودرو در سطح کیفی بالایی قرار دارد.

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو در پایان با اشاره به امکان ارتقای ری را بر اساس استانداردهای بین‌المللی در آینده، اظهار کرد بنا بر آخرین تست‌های تصادف انجام شده از جلو، عقب و بغل برای این خودرو در مراکز تست اروپایی، ریرا در حال حاضر ایمن‌ترین خودرو ساخت داخل محسوب می‌شود.

گفتنی است، ایران خودرو در نظر دارد در آینده ریرا برقی را نیز تولید و روانه بازار کند.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
درخشش فروش شاسی بلند آفرودی تانک ۳۰۰ در بازارهای جهانی مقایسه پیکاپ کی ام سی تی ۹ با چانگان هانتر قیمت کارخانه ای جدید محصولات کرمان موتور برای تیر ماه ۱۴۰۳ اعلام شد شاسی بلند جدید هواوی توسط ماموت خودرو به ایران وارد شد

نظر شما