شناسهٔ خبر: 67460447 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مرزبانان، حافظان امنیت و هویت ملی کشور هستند

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: مرزبانان، حافظان امنیت و در واقع هویت ملی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهدمقدس، حجت الاسلام محمد عدیده در دیدار با فرمانده هنگ مرزی تایباد، امنیت را نعمت بزرگی برشمرد و اظهار کرد: امنیتی که امروز در این منطقه مرزی حاکم شده، نتیجه تلاش های شبانه روزی مرزبانان در نقاط صفر مرزی است.

وی افزود: مرزبانان مرزی با جانفشانی های خود در برابر هرگونه تهدیدی ایستادگی و از حریم مقدس ایران اسلامی پاسداری می کنند.
حجت الاسلام والمسلمین عدیده با اشاره به نقش مهم مرزبانان در تامین امنیت نواز مرزی شمال شرق، بیان کرد: ما باید قدردان فداکاری ها و از خودگذشتگی های این دلاوردان باشیم.

در ادامه سرهنگ محمد محمودی فرمانده هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد، با بیان اینکه مرزبانان و پدافند هوایی، دو بال امنیت کشور هستند، خاطرنشان کرد: تعامل و هم افزایی بین این دو نیرو، نقش مهمی در ارتقای امنیت مرزها و آسمان کشور دارد و باید با تلاش های شبانه مضاعف، آرامش و امنیت را به جامعه هدیه کنیم.

وی تصریح کرد: این دیدار نشان دهنده تعامل و همدلی بین مرزبانان و نیروی پدافند هوایی در راستای حفظ امنیت و آرامش کشور است.

در پایان، دو طرف در خصوص مسائل مختلف از جمله امنیت مرز ها، آمادگی رزمی، تعاملات فرهنگی و اجتماعی تبادل نظر کردند.

نظر شما