شناسهٔ خبر: 67460360 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

‌اهدای آثار برگزیده نخستین جشنواره ملی «تجسم غدیر» به آستان علوی

زهرا عسگری

همزمان با روز مباهله، آثار برگزیده نخستین جشنواره ملی تجسم غدیر دانشگاه هنر شیراز، پس از اهدا به عتبه علویه(ع)، در نمایشگاه دائمی آستان مقدس علوی (ع) به نمایش گذاشته شد.

صاحب‌خبر -

در سفر هیئت اعزامی دانشگاه هنر شیراز به عراق که همزمان با دهه امامت و ولایت صورت گرفت؛ اثر برگزیده و نفیس، از نخستین دور برگزاری جشنواره ملی تجسم غدیر که در سال ۱۴۰۲ ازسوی این دانشگاه در دو بخش دانشجویی و آزاد برگزار شد، به آستان مقدس امیرالمؤمنین علی(ع) اهدا شد که همزمان با روز مباهله (۱۱تیرماه) در نمایشگاه دائمی آستان مقدس علوی (ع) به نمایش گذاشته شد.

رئیس دانشگاه هنر شیراز امروز، ۱۱ تیرماه در این رابطه گفت: برپایی این نمایشگاه، دستاورد دیدار و نشست‌ مشترک دانشگاهیان دانشگاه هنر شیراز و مسئولان عتبه علویه (ع) است.

ستار خالدی اظهار کرد: در نشست‌های مشترک برگزارشده بر همکاری‌های مشترک علمی بین‌المللی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری، پژوهشی و آموزشی دانشگاه هنر شیراز و آستان مقدس علوی (ع) تأکید شده است و به‌زودی تفاهم‌نامه‌ای در این زمینه منعقد خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه شیراز، وی یادآور شد: جشنواره ملی تجسم غدیر از سال گذشته با هدف تبیین و نهادینه‌سازی فرهنگ والای غدیر در ۶ رشته‌ طراحی پوستر، تایپوگرافی (حروف‌نگاری)، تصویرسازی، خوشنویسی، کارتون و نقاشی و در دوبخش آزاد و دانشگاهی ازسوی دانشگاه هنر شیراز برگزار شد.

انتهای پیام

نظر شما