شناسهٔ خبر: 67460279 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

عالم اهل سنت هرمزگان:

مشارکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و قانونی است

لیلا حمزه خیرآبادی

امام جماعت شهر طبل جزیره قشم بیان کرد: روحانیون و فرهیختگان جامعه، مردم را نسبت به ضرورت شرکت در انتخابات آگاه کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت از استان هرمزگان؛ نورالدین ایرانی، امام جماعت شهر طبل جزیره قشم عنوان کرد: مشارکت پرشور ملت ایران در انتخابات از جمله موضوعاتی است که مقام معظم رهبری به آن تاکید فراوانی کرده اند.

وی بیان داشت: شرکت در انتخابات گامی بلند برای رشد و ترقی جامعه بوده و علاوه بر این استکبار جهانی را دچار یاس و ناامیدی خواهد کرد.

عالم اهل سنت هرمزگان تاکید داشت: از آنجا که مشارکت در انتخابات یک وظیفه شرعی،دینی و قانونی است، روحانیون در این زمینه وظیفه سنگینی برعهده دارند و باید مردم را به شرکت در انتخابات تشویق کرده و با آگاهی بخشی به مردم زمینه حضور حداکثری در انتخابات را فراهم سازند.

شیخ ایرانی اظهار کرد: امید است روحانیون و افراد فرهیخته جامعه، مردم را نسبت به ضرورت شرکت در انتخابات آگاه کنند و باعث استقبال باشکوه ملت از انتخابات شده و زمینه ساز خلق حماسه ای دیگر شوند.

عالم اهل سنت هرمزگان خاطر نشان کرد: همگی باید در روز موعود برای انتخاب فرد اصلح و تعیین سرنوشت خود پای صندوق‌ها رفته و با رای خود فرد اصلحی را برای اداره کشور انتخاب کنیم.

انتهای پیام

نظر شما