شناسهٔ خبر: 67460217 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

۷۸ پایگاه تابستانه پذیرای دانش‌آموزان ابهری

زهرا فتحی

مدیر آموزش و پرورش ابهر گفت: در این شهرستان به همت مدیران مدارس ۷۸ پایگاه پذیرای دانش‌آموزان خواهند بود. انتظار این است که طبق برش استانی ۱۱ هزار دانش‌آموز در این پایگاه‌ها مشغول به فعالیت شوند.

صاحب‌خبر -

مجید مرادی امروز (۱۱ تیر ماه) در آیین افتتاح پایگاه‌های تابستانی ابهر با اشاره به اهمیت برنامه‌های پرورشی و فرهنگی و برنامه‌ریزی مناسب برای اوقات فراغت دانش‌آموزان، اظهار کرد: نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در برنامه‌های اوقات فراغت در افزایش توانمندی‌های علمی و فرهنگی آنها اهمیت دارد.

وی با اشاره به اهداف برپایی این پایگاه‌ها، بیان کرد: اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت پایگاه‌های تابستانی در مدارس با هدف ایجاد روحیه مشارکت‌جویی، هویت‌بخشی، خودمراقبتی، ارتقای سطح فعالیت‌های تربیتی و فرهنگی بوده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر تاکید کرد: مدیران پایگاه‌های تابستانی در چارچوب ساحت‌های شش‌گانه تربیتی تلاش کنند تا با برنامه‌ریزی درست علاوه بر امکانات آموزش‌ و پرورش از ظرفیت سایر نهادهای دولتی و تشکل‌های دانش‌آموزی و گروه‌های مردمی و جهادی بهره‌مند شوند تا بیشترین خدمات فرهنگی و هنری به دانش‌آموزان ارائه شود.

او ادامه داد: در تابستان با هم‌افزایی و همگرایی بین همه ارکان تعلیم و تربیت از جمله دانش‌آموزان، مربیان و مدیران مدارس اهداف تربیتی این پایگاه‌ها محقق می‌شود و باید شاهد همدلی و هم‌افزایی بین این ارکان در راستای نیل به اهداف تعلیم و تربیت باشیم.

مرادی افزود: برش استانی شهرستان ۵۴ پایگاه فعالیت تابستانی است، ولی در شهرستان به همت مدیران مدارس ۷۸ پایگاه، پذیرای دانش‌آموزان خواهند بود و انتظار این است طبق برش استانی ۱۱ هزار دانش‌آموز در قالب رشته فعالیت‌های حوزه قرآنی، فرهنگی، ورزشی، علمی و هنری در این پایگاه‌ها مشغول به فعالیت شوند.

انتهای پیام

نظر شما