شناسهٔ خبر: 67458844 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل ام آر آی آبدانان

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی از تخصیص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای راه اندازی و تکمیل ام آر آی شهرستان آبدانان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ چراغی در بازدید از ساختمان در حال احداث ام آر آی شهرستان آبدانان اظهار داشت: برای ساختمان و تجهیزات ام آر آی ابدانان بی ست و دو میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است. وی در ادامه با اشاره به دیدار خود با معاون توسعه‌ وزیر بهداشت افزود: برای توسعه‌ اورژانس، ام ار آی و خوابگاه پزشکان آبدانان ۱۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است.  چراغی در بازدید از بیمارستان حضرت رسول آبدانان از نزدیک در جریان مشکلات این بیمارستان قرار گرفت، تک نفره بودن پزشک شیفت اورژانس بیمارستان، نبود صندلی برای نشستن بیمار در پشت درب مطب پزشک اورژانس و بحث سرانجام ام آر آی از جمله مواردی بود که مردم از نماینده مطالبه کردند. گفتنی است خرداد ۱۴۰۲ یک دستگاه ام آر آی به آبدانان اختصاص یافت و پیش بینی میشود پس از تکمیل فضای فیزیکی، تا اواخر تابستان به بهره برداری برسد.

<div id="video-display-embed-code_11270978"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4272879/11270978?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما