شناسهٔ خبر: 67458548 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ارائه خدمات رایگان به مددجویان کمیته‌امداد در کردستان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان گفت: تفاهم‌نامه همکاری با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و ارائه خدمات ویژه رایگان به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد(ره) در کتابخانه‌های منتخب استان به امضا رسید.

صاحب‌خبر -

معصومه حسنی خونسار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج با بیان اینکه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، تفاهم‌نامه‌ای بین کتابخانه‌های عمومی و کمیته امداد امام خمینی(ره) منعقد شد، گفت: این تفاهم‌نامه با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و ارائه خدمات ویژه رایگان به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد(ره) در کتابخانه‌های منتخب استان به امضا رسید.

وی افزود: هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه، ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و فراهم کردن امکان بهره‌مندی از فضاهای فرهنگی و امکانات موجود در کتابخانه‌های عمومی برای تمام مخاطبین و گروه‌های هدف، اعم از خانواده‌های تحت حمایت، کارکنان و خانواده‌های آنان است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان گفت: در این تفاهم‌نامه بر مشارکت در اجرای طرح‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) و ارائه خدمات ویژه به خانواده‌های تحت پوشش در کتابخانه‌های منتخب استان تأکید شده است.

حسنی بیان کرد: امیدواریم با اجرای این تفاهم‌نامه، گامی بلند در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در استان کردستان برداشته شود و زمینه‌های دسترسی آسان‌تر به کتاب و کتابخانه برای تمامی اقشار جامعه فراهم شود.

انتهای پیام/486/

نظر شما