شناسهٔ خبر: 67458107 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

از برپایی نشست بصیرتی تا ویژه برنامه های ورزشی در سرخه

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) از برپایی نشست تبیینی و برپایی برنامه های ورزشی و جشن غدیر در روستای لاسجرد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، نشست بصیرتی با محوریت اهمیت حضور و مشارکت در انتخابات به همت پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستای لاسجرد در سرخه برگزار شد.

راضیه شهادت از بسیجیان این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری و اهمیت جهاد تبیین نشست بصیرتی با محوریت اهمیت حضور و مشارکت در انتخابات با حضور حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا پیوندی در یکی از خیابان های روستای لاسجرد برگزار شد.

او با اشاره به برپایی ویژه برنامه های شاد و متنوع به مناسبت عید ولایت، خاطرنشان کرد: جشن غدیر توسط نوجوانان جهادی فرهنگی شهید ابراهیم رئیسی همراه با ایستگاه فرهنگی تبیینی با استقبال خوبی برپا و مسابقه طناب کشی بین کودکان ونوجوانان اجرا شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) با اشاره به اکران فیلم آپارتچی در فرهنگسرای باران سرخه گفت: کودکان و نوجوانان در فرهنگسرای حضور یافته و فیلم را مشاهده کردند. همچنین ایستگاه صلواتی خانه به خانه برای ایران  همراه با پذیرایی توسط گروه جهادی شهید محسن حججی و اجرای گروه سرود فرزندان حاج قاسم‌ فضایی شاد را برای حاضران رقم زد.

 

 

نظر شما