شناسهٔ خبر: 67458063 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

کیومرث هاشمی: جایگاه کشتی برای ما کاملا ارزشمند است

وزیر ورزش و جوانان گفت: ۳۰ درصد سهمیه‌های المپیک پاریس در کاروان ایران متعلق به کشتی است و جایگاه این رشته برای ما ارزشمند است. وزیر ورزش و جوانان گفت: ۳۰ درصد سهمیه‌های المپیک پاریس در کاروان ایران متعلق به کشتی است و جایگاه این رشته برای ما ارزشمند است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا ، کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در جمع ملی‌پوشان کشتی آزاد و فرنگی اظهار داشت: خیلی خوشحالم فرصتی دست داد خدمت شما برسم. از تمام مجموعه کشتی و کادر فنی و کسانی که پشت صحنه دارند کار می‌کنند، تشکر می‌کنم و آرزوی سلامتی دارم.

وی افزود: همه جامعه ورزش به اهمیت رشته کشتی واقف هستند. ۳۰ درصد سهمیه‌های المپیک پاریس در کاروان ایران متعلق به کشتی است و جایگاه کشتی بسیار برای ما ارزشمند است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: بنده به عنوان خدمت‌گذار جامعه ورزش، آمدم تا بار را از روی دوش شما بردارم و بگویم شما تلاش خود را کنید و توقعات نامطلوب را از خود دور کنید. شما تلاش خود را کنید و مردم تلاش شما را می‌بینند. در سایه تلاش قطعا موفقیت رقم خواهد خورد.

هاشمی تصریح کرد: گرفتن مدال طلا کار آسانی نیست و رقبای بسیار خوبی وجود دارند و امیدوارم تمرکز اصلی خود را روی مسائل فنی بگذارید. شما بهترین‌های کشتی در دنیا هستید اما ورزش یک سر برد و یک سر باخت دارد و باید همه تلاش خود را کنند. دل‌تان را به خدا بدهید و خداوند هم به شما برکت می‌دهد. به مسائل حاشیه‌ای توجه نکنید و اصل توجه شما باید روی کار خودتان باشد.

انتهای پیام/

نظر شما