شناسهٔ خبر: 67457411 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس شورای شهر مشهد:

شهرداری مشهد در انتخابات مجلس و ریاست‌جمهوری نقش موثری داشت

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شهرداری مشهد در انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست‌جمهوری به سهم خود نقش موثری را در برگزاری انتخابات داشت که شایسته تقدیر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، حسن موحدیان امروز _دوشنبه یازدهم تیر_ در آغاز صدوهفدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به چهلمین روز شهادت شهید جمهور و دیگر همراهان ایشان در سانحه هوایی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار کرد: روز جمعه گذشته شاهد برگزاری دور نخست انتخابات ریاست‌جمهوری بودیم و این انتخابات، با حضور مردم شریف مشهد پای صندوق رأی همراه شد، ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی، امیدواریم شاهد حماسه دیگری در روز جمعه پیش‌رو و انتخاب فردی اصلح انتخابات باشیم.

وی افزود: شهرداری مشهد در انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست‌جمهوری به سهم خود نقش مؤثری در برگزاری انتخابات داشت و فضاهای شهری متناسب با انتخابات آماده شد و اکران‌های مختلفی را شاهد بودیم که شایسته تقدیر است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ضمن تسلیت شهادت دو تن از عوامل اجرایی و انتظامی در پی حمله مسلحانه به صندوق اخذ رأی در «راسک» سیستان و بلوچستان و گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد و خاطره شهید بهشتی گفت: به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری، قوه قضائیه عیار سلامت جامعه، همچنین به عنوان سومین رکن حاکمیت، مطابق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، عهده‌دار وظایف خطیری همچون حل و فصل دعاوی، احیای حقوق عامه، گسترش آزادی‌های مشروع، نظارت بر حسن اجرای قوانین، اعمال عدالت کیفری و مدیریت پیشگیری از جرم است.

موحدیان افزود: شورای ششم و مدیریت شهری در این دوره، از ابتدا تعامل و همکاری‌های مشترک تنگاتنگی با دستگاه قضائی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به مجتمع «شوق زندگی» اشاره داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در ادامه با تسلیت درگذشت یکی از پاکبان‌های مشهدی اظهار کرد: بی‌موالاتی و بی‌احتیاطی راکب موتورسیکلت موجب شد که یکی از نیروهای شهرداری جان خود را از دست بدهد.

وی گفت: شهرداری مشهد با تمام توان پای کار کاهش آسیب‌های احتمالی نیروهای زحمتکش خود است و هزینه‌های زیادی را صرف این موضوع می‌کند تا سلامت افراد حفظ شود، پاکبانان سهم بسزایی در بهبود محیط زیست شهری دارند و چنین اتفاقات تلخی بسیار غم‌انگیز است.

موحدیان ادامه داد: امیدواریم قوانین جدی‌تری در این خصوص داشته باشیم و افرادی که قانون را زیر پا می‌گذارند، برابر قوانین مجازات شوند.

نظر شما