شناسهٔ خبر: 67457365 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

وزیر ورزش: کشتی جایگاه ویژه‌ای در ورزش ایران دارد/ وظیفه ما حمایت کامل از کشتی است 

وحید رجبی

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در جمع کشتی‌گیران المپیکی گفت: وظیفه ما حمایت کامل از شماست و شما هم باید برای کسب موفقیت همه تلاش خود را به کار بگیرید. 

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا،‌ کیومرث هاشمی در دیدار با ملی پوشان کشتی گفت: خیلی خوشحالم فرصتی دست داد خدمت شما برسم. از تمام مجموعه کشتی و کادر فنی و کسانی که پشت صحنه دارند کار می‌کنند، تشکر می‌کنم و آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه شما دارم.

وزیر ورزش افزود: همه جامعه ورزش به اهمیت و جایگاه رشته کشتی واقف است. ۳۰ درصد سهمیه‌های المپیک پاریس در کاروان ایران متعلق به کشتی است و جایگاه کشتی بسیار برای ما ارزشمند است. بنده به عنوان خدمتگزار جامعه ورزش، آمدم تا بار را از روی دوش شما بردارم و بگویم شما تلاش خود را بکنید و توقعات نامطلوب را از خود دور کنید. شما تلاش خود را کنید و مردم تلاش شما را می‌بینند. در سایه تلاش قطعا موفقیت رقم خواهد خورد.

وی تصریح کرد: گرفتن مدال طلا در المپیک کار آسانی نیست و رقبای بسیار خوبی وجود دارند. امیدوارم تمرکز اصلی خود را روی مسائل فنی بگذارید. شما بهترین‌های کشتی در دنیا هستید اما ورزش یک سر برد و یک سر باخت دارد و باید همه تلاش خود را کنند.

هاشمی خاطرنشان کرد: در آوردگاه المپیک لحظه‌ها تعیین‌کننده‌ است و تمام شما تجارب بسیاری دارید و امیدوارم بتوانید عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته باشید. دل‌تان را به خدا بدهید و به ائمه اطهار توسل کنید. خداوند هم به کار شما برکت می‌دهد. به مسائل حاشیه‌ای توجه نکنید و اصل توجه شما باید روی کار خودتان باشد. وظیفه ما حمایت از شماست و وظیفه شما هم پرداختن به تمرین و توجه کامل به صحبت های کادر فنی است.

وی گفت: خواهشم از رسانه‌ها این است که دقت کنند تا پایان المپیک مطالبی که می‌گذارند بار روانی روی دوش ورزشکار نباشد. هر چقدر بار روانی کمتر شود قطعا نتایج بهتری حاصل می‌شود. تمرکز کشتی‌گیران بیشتر روی تمرین ک نظرات مربیان است و رسانه باید کمک کنند. بخشی از موفقیت ورزشکاران رسانه‌ها هستند. امیدوارم با همراهی شما شاهد موفقیت‌های بیشتری در المپیک باشیم.

وی در ادامه گفت: رسالت حضور مدیران ورزشی هم حمایت است. کار اجرایی بر عهده فدراسیون و کادر فنی است و بخش حمایتی بر دوش مدیران است که بخشی از آن وظیفه کمیته و بخشی وظیفه وزارت است.

او افزود: هر چقدر در ورزش هزینه کنیم، سرمایه‌گذاری است مخصوصا در رشته‌هایی که المپیکی هستند. باید از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت ورزش رشته‌هایی که ظرفیت دارند حامی مالی تیم‌های ملی شوند. این یک قوت قلب برای فدراسیون و ملی‌پوشان خواهد بود. به محض اینکه این اتفاق آماده شود از آن رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما