شناسهٔ خبر: 67456673 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پویش با انرژی؛ راهی برای صرفه جویی در مصرف برق

پویش با انرژی با هدف افزایش آگاهی عمومی نسبت به اهمیت صرفه جویی در مصرف برق و تشویق مردم به کاهش مصرف خود، راه اندازی شده است.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با اشاره به ضرورت صرفه جویی در مصرف برق، به ویژه در فصل تابستان، گفت: "پویش با انرژی" با هدف افزایش آگاهی عمومی نسبت به اهمیت صرفه جویی در مصرف برق و تشویق مردم به کاهش مصرف خود، راه اندازی شده است.

حسینی کارنامی با بیان اینکه این پویش به صورت سراسری در حال اجرا است، افزود: همه مردم ایران می‌توانند با ثبت نام در این پویش و کاهش مصرف برق خود، در قرعه کشی جوایز ارزشمند شرکت کنند. 

وی جوایز این پویش را شامل ۳۰۰ دستگاه خودروی اتوماتیک، محصولات دیجیتال و الکترونیکی و تخفیف در قبوض برق تا سقف رایگان شدن آن عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران در ادامه به راهکار‌های صرفه جویی در مصرف برق اشاره کرد و گفت: "استفاده از لامپ‌های LED، خاموش کردن لوازم برقی غیرضروری، تنظیم دمای کولرگازی روی ۲۵ درجه سانتیگراد و استفاده از پرده‌های ضخیم برای جلوگیری از ورود گرما به داخل منزل، از جمله این راهکار‌ها هستند. 

حسینی با تاکید بر اینکه صرفه جویی در مصرف برق، علاوه بر حفظ محیط زیست، به کاهش هزینه‌های خانوار نیز کمک می‌کند، از مردم خواست تا با شرکت در پویش با انرژی، به این امر مهم یاری رسانند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با اشاره به درگاه‌های ارتباطی پویش با انرژی گفت: مشترکین محترم مازندران می‌توانند از طریق مرکز تماس با شماره ۹۹۹۷۵ و برای شماره‌های غیر همراه اولی (۰۹۱۲۹۹۹۷۵)، نصب اپلیکیشن بانرژی به آدرس: https://ba-energy.ir و کد دستوری #۱۵۲۱* در این پویش مشارکت نمایند.

نظر شما