شناسهٔ خبر: 67456361 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بیمارستان قائم (عج)

فعالیت تنها مرکز پذیرش بیماران سکته مغزی شرق کشور در مشهد

بیمارستان قائم (عج) مشهدبه عنوان تنها مرکز پذیرش بیماران سکته مغزی شرق کشور به بیماران داخلی و خارجی خدمت رسانی میکند.

صاحب‌خبر -

آمادگی بیمارستان قائم (عج) مشهد،  برای خدمات رسانی به زائران و مجاوران در ایام ماه محرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر مرکز آموزشی پژوهشی درمانی قائم (عج) مشهد، گفت: خدمات اورژانس، آزمایشگاه، مراکز تصویربرداری، درمانگاه‌ها و همه بخش‌های بیمارستان قائم (عج) در ایام اجرای مأموریت ماه محرم به‌طور ویژه ارائه و خدمات بیمارستانی برای همه گروه‌ها انجام و موارد نیازمند دریافت خدمات تخصصی پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان تخصصی مرتبط با آن حوزه انتقال می‌یابند.

دکتر حسین محسن زاده، افزود:  بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی این بیمارستان ، نظیر بخش نورولب (آنژیوگرافی مغزی)، بخش‌های سکته مغزی و بخش‌های مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) آمادگی کامل برای پذیرش  بیماران را دارد.

وی گفت: با توجه به برخورداری این مرکز از تجهیزات پیشرفته و تخصصی نظیر دو دستگاه ام آر آی، دو دستگاه سی تی اسکن، دو کت لب قلبی، یک دستگاه فوق پیشرفته نورولب آنژیوگرافی مغزی، آمادگی کامل برای رسیدگی و درمان بیماران مراجعه کننده وجود دارد. وی گفت: همچنین مراکز اورژانس کوهسنگی، بخش زنان، قلب و دیگر بخش‌های بیماران اورژانسی برای ارائه خدمات درمانی به زائران و مجاوران آمادگی کامل را دارد.

مدیر مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی قائم (عج) افزود: در پایگاه امدادی بیمارستان قائم (عج) خدمات پزشکی و پرستاری  و مشاوره‌های تغذیه‌ای و کنترل قند خون و فشار خون ارائه می‌شود، ضمن اینکه در این پایگاه با استقرار یک دستگاه آمبولانس در محل، موارد مورد نیاز به دریافت خدمات بیمارستانی بلافاصله به بیمارستان قائم (عج) منتقل می‌شوند.

دکتر محسن‌زاده تأکید کرد: با هدف توسعه خدمت‌رسانی به مردم به دنبال افزودن امکانات و ظرفیت‌های موجود با همکاری خیران نیک‌اندیش حوزه سلامت هستیم.

نظر شما