شناسهٔ خبر: 67456270 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مجروح شدن ۱۸ نظامی صهیونیست در عملیات پهپادی حزب‌الله

حزب الله لبنان در پاسخ به حمله‌ی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف در جنوب لبنان از جمله، حمله این جنگنده‌ها به حولا و شهادت ۳ رزمنده حزب الله، ۹ عملیات تهاجمی علیه مواضع نظامیان صهیونیست انجام داد.

صاحب‌خبر -

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از جنوب لبنان، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد در جریان عملیات پهپادی حزب الله ۱۸ نظامی صهیونیست در جولان اشغالی سوریه مجروح شدند.

<div id="video-display-embed-code_11269881"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4272573/11269881?width=600&height=350"></script></div>

حزب الله لبنان در پاسخ به حمله‌ی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف در جنوب لبنان از جمله، حمله این جنگنده‌ها به حولا و شهادت ۳ رزمنده حزب الله، ۹ عملیات تهاجمی را در ۲۴ ساعت گذشته علیه مواضع نظامیان صهیونیست انجام داد.

در مهمترین عملیات حزب الله با پهپاد‌های انتحاری گردان‌های زرهی تیپ ۱۸۸ ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان راویه و جولان اشغالی سوریه را هدف قرار داد این پادگان در فاصله ۱۵ کیلومتری از مرز‌های جنوبی لبنان قرار دارد، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی هم بعد از این عملیات حزب الله به مجروح شدن ۱۸ نظامی اعتراف کرد، بیمارستان رمبام شهر حیفا نیز اعلام کرد سه نظامی که حال ان‌ها وخیم گزارش شده به این بیمارستان منتقل شدند.

نظر شما