شناسهٔ خبر: 67456086 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

پرداخت اجاره مسکن بیش از ۷ هزار خانوار مددجو طی سه سال گذشته

زنجان- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در طول یک هزار روز فعالیت دولت شهید رئیسی؛ 7976 کمک هزینه ودیعه و اجاره مسکن به مددجویان زنجانی پرداخت شد.

صاحب‌خبر -

پرداخت اجاره مسکن بیش از ۷ هزار خانوار مددجو طی سه سال گذشته

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان ؛ روح اله صالحی با اشاره به اینکه یکی از اولویت های کمیته امداد در حوزه حمایت از مددجویان کمک به تامین مسکن آنهاست، اظهار کرد: این امر مهم با همکاری خیرین محقق می شود.

وی با تاکید بر اینکه تامین هزینه ودیعه و اجاره بهای مسکن مددجویان، یکی از اولویت‌های کاری این نهاد برای ایجاد آرامش در کانون گرم خانوارهای مددجویان است، اظهار داشت: با مشارکت خَیران نیک اندیش استان و با ارائه بسته‌های حمایتی این نهاد، همواره تعدادی از مددجویان فاقد مسکن صاحب خانه شده و یکی از دغدغه‌های اصلی آن‌ها و کمیته امداد در این زمینه، برطرف می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه طی فعالیت سه ساله دولت سیزدهم هم گام های مهمی در رفع مشکل مسکن مددجویان برداشته شد؛، اضافه کرد: در این بازه زمانی 7 هزار و 976 کمک هزینه ودیعه و اجاره مسکن به مبلغ 130 میلیارد ریال پرداخت شد.

صالحی گفت: این میزان کمک هزینه در قالب تسهیلات و به صورت بلاعوض با هدف کاهش نگرانی‌های مددجویان در زمینه ودیعه و اجاره‌بها مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه در راستای حمایت از محرومین، کمک‌های فقط الزاما ساخت مسکن نیست و می‌تواند شامل تعمیر، مساعدت در زمینه رهن و اجاره یا خرید باشد؛ اضافه کرد: همچنین کمک‌های غیر نقدی شامل تامین مصالح، نیروی انسانی و خدمات فنی است.

فاطمه عسگری 

نظر شما