شناسهٔ خبر: 67456084 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

اجرای طرح ابدایی «تخاطب» برای اولین بار در خوزستان؛

دیدار چهره به چهره مردم برای حضور در انتخابات در این فرصت باقی مانده اولویت است

معاون سیاسی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: در این مدت کوتاه تا برگزاری دو دوم انتخابات ریاست جمهوری طرح تخاطب را اجرا می‌کنیم تا مردم بیشتری پای صندوق رای حضور یابند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ پاسدار بهمن شهریاری معاون سیاسی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در خصوص اهمیت حضور در دور دم انتخابات گفت: یکی از برنامه‌های ما که برای اولین بار در کشور در حال اجرایی شدن است و می‌تواند در حضور مردم تاثیر گذار باشد، حضور چهره به چهره با مردم است.

او افزود: ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در خوزستان امکان رای دهی دارند که ۲ میلیون مورد آن را به عنوان جامعه هدف در طرح «تخاطب» معین شدند و برای سرشبک های این طرح نیز حدود ۴ هزار نفر مشخص شدند.

سرهنگ پاسدار شهریاری اضافه کرد: هر نفر قرار شد که ۵۰ نفر را پای صندوق رای بیاورد و برای هر قشر نیز افرادی از همان قشر در نظر گرفته شدند و به خط شدند تا فرمایشات حضرت آقا محقق شوند.

او بیان کرد: چون این طرح در اولویت است لذا برگزاری جلسات سنگین را در دستور کار قرار ندادیم و جامعه هدف نیز بیشتر از حاشیه‌های شهر هستند.

سرهنگ شهریاری گفت: یک اطلس مشارکت در دور اول احصا شد که جامعه رای ما کجا بیشتر و کجا کمتر بود و متناسب با آن طرح «تخاطب» طراحی و عملیاتی شد.

معاون سیاسی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اینکه از دیشب این کار آغاز شده، اظهار کرد: در سپاه و بسیج همیشه حماسه آفریدیم و انشالله در ۱۵ تیر ماه نیز تلاش خود را می‌کنیم تا در این مدت کوتاه مردم بیشتری را پای صندوق رای بیاوریم.

نظر شما