شناسهٔ خبر: 67455617 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

اطلاعیه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام:

شهادت حافظان صندوق رإی سندِ مظلومیت جمهوری اسلامی است

سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، شهادت سرباز وظیفه "فرهاد جلیل" در راه برقراری امنیت انتخابات را سندی بر مظلومیت جمهوری اسلامی و حقانیت مردم سالاری دینی در ایران عزیز دانست.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام  با صدور اطلاعیه، شهادت سرباز وظیفه "فرهاد جلیل" فرزندی از چهارمحال و بختیاری در حمله اشرار مسلح به خودرو حامل صندوق اخذ رای در منطقه جکیگور سیستان و بلوچستان، را تبریک وتسلیت گفت. 

شهادت حافظان صندوق رإی سندِ مظلومیت جمهوری اسلامی است
متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم
«الذین ءامنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجة عندالله و اولئک هم الفائزون»«کسانی که ایمان آورده و هجرت کرده و در راه خدا با مال و جانشان به جهاد پرداخته اند، نزد خدا مقامی هر چه والاتر دارند و اینان همان رستگارانند. »  (سوره توبه، آیه 20)
خبر شهادت مظلومانه دو تن از غیورمردان فرماندهی انتظامی در شهرستان راسک حین انجام وظیفه و حفاظت از صندوق آرای مردم شرکت کننده در انتخابات ریاست جمهوری، که یکی از آنها سرباز شهید "فرهاد جلیل" فرزندی از دیار غیورمردان سلحشور  استان چهارمحال و بختیاری است،  را محضر فرمانده معظم کل قوا، نیرو‌های خدوم فراجا، ملت بزرگوار ایران و خانواده معظم شهید عزیز تبریک و تسلیت عرض می کنیم و بر انتقام خون پاک مدافعان امنیت و حافظان آرای مردم تإکید داریم.
این حادثه تروریستی سندی بر مظلومیت جمهوری اسلامی و حقانیت مردم سالاری دینی در ایران عزیز  
 است که نشان داد خط دشمن برای تحریم و تخریب انتخابات هیچ حد و مرزی نمی شناسد و  دشمنان قسم خورده انقلاب و ملت بزرگ ما در اوج استیصال قرار گرفته اند و قادر به دیدن حضور مردم در عرصه تعیین سرنوشت کشور به دست خویش نیستند.
سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ضمن تقدیر از زحمات همه مجریان و ناظران و مجاهدت های نیروهای حافظ امنیت انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از مشارکت آحاد مردم در پای صندوق های رإی تشکر نموده و  از مردم شهیدپرور و ولایتمدار و بصیرت استان چهارمحال و بختیاری  دعوت می کند به منظور پاسداشت خون پاک شهدا در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید فرهاد جلیل حضور باشکوه یافته و با مشارکت حداکثری در مرحله دوم انتخابات 15 تیرماه، توطئه های دشمنان انقلاب و ملت بزرگ ایران اسلامی را خنثی کنند.

نظر شما