شناسهٔ خبر: 67453787 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور | لینک خبر

در بازدید از پروژه؛

نماینده مردم فسا در مجلس بر لزوم تکمیل کتابخانه عمومی بوستان بعثت تأکید کرد

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس، از روند ساخت پروژه کتابخانه بوستان بعثت شهر فسا بازدید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس، محمدحسین فیروزی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس طی سفر به شهرستان فسا با همراهی علی حسین بهمنی، فرماندار ویژه شهرستان؛ حسن علی محمدی، نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی؛ معاون شهردار فسا و عیسی رضایی، خیر بنیانگذار پروژه کتابخانه، از روند ساخت پروژه کتابخانه بوستان بعثت شهر فسا بازدید کرد.

فیروزی در این بازدید با اشاره به روند ساخت کتابخانه بوستان بعثت شهر فسا عنوان گفت: این پروژه ابتدا توسط آقای عیسی رضایی خیر کتابخانه یار استان آغاز شده و با حمایت شهرداری فسا تا مرحله سقف آن پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی گفت: پس از اتمام تعهد خیر طبق قرارداد منعقد شده شهردای فسا متعهد شده است تا بهمن ماه سال جاری پروژه را تکمیل و برای تجهیز و بهره برداری در اختیار اداره کل کتابخانه های عمومی استان قرار دهد.

فرماندار شهرستان فسا نیز در بازدید از این پروژه ضمن قدردانی از خیر نیک اندیش این مجموعه، از شهرداری خواست تا هرچه سریع تر نسبت به اتمام پروژه اقدام کند.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تکمیل این کتابخانه تأکید کرد و گفت: لازم است این پروژه در موعد مقرر تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

نماینده مردم فسا در مجلس بر لزوم تکمیل کتابخانه عمومی بوستان بعثت تأکید کرد

نظر شما