شناسهٔ خبر: 67453311 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سخنرانی ظریف در حمایت از پزشکیان در یاسوج

رئیس ستاد مرکزی پزشکیان در استان کهگیلویه و بویراحمد از حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه سابق ،در روز چهارشنبه 14 تیرماه جهت سخنرانی در حمایت از پزشکیان خبر داد. رئیس ستاد مرکزی پزشکیان در استان کهگیلویه و بویراحمد از حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه سابق ،در روز چهارشنبه 14 تیرماه جهت سخنرانی در حمایت از پزشکیان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛آذرگون در نشست هم اندیشی بانوان، جوانان و دانشجویان جهت بررسی فعالیت های میدانی با مشخص کردن سرتیم ها در میادین اصلی شهر و محلات گفت: وزیر امور خارجه سابق صبح روز چهار شنبه مورخ ۱۴ تیرماه بهان استان سفر ودر جهت حمایت از ظریف در یاسوج سخنرانی خواهد کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: در عصر روز اختتامیه ستاد دکتر پزشکیان ،دکتر محمد علی وکیلی فعال اصلاح طلب و همچنین دکتر محمد بهرامی نماینده شریف مردم شهرستان بویراحمد،دنا و مارگون از سخنرانان برنامه اختتامیه در حمایت از دکتر مسعود پزشکیان خواهند بود.

رئیس ستاد مرکزی دکتر پزشکیان استان ضمن تقدیر و تشکر از کلیه افراد فعال در ستاد، بصورت ویژه از بانوان ستاد تقدیر و تشکر کرد و گفت :تأثیر گذاری بانوان ستاد و پای کار بودن آن ها ستودنی است.

آذرگون عنوان کرد :رقبای ما تمام قد علیه ما ایستاده‌اند باید با اقتدار صندوق‌ها را تسخیر کنیم.

وی به رای های خاکستری اشاره کرد و افزود: رقیب اصلی ما رأی های خاکستری قشر های جوان هستند که با صندوق رأی قهر کرده‌اند لذا ما باید تمام تلاش و توان خود را به کار گیریم تا این قشر را با صندوق های رای آشتی دهیم.

رئیس ستاد مرکزی پزشکیان همچنین گفت: ما برای افزایش مشارکت حداکثری در انتخابات، نیازمند دعوت و تشویق و ترغیب و حمایت از دکتر پزشکیان حداقل ۵۰ نفر حتی از طریق تلفن همراه خود هستیم .

وی عنوان کرد:در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری دو نامزد از دو طیف اصلاح طلب و اصول گرا با هم رقابت می‌کنند و بر این اساس نیز انتظار می‌رود که مردم از این فرصت استفاده کنند و با انتخاب اصلح فردی را برگزینند که در برابر مشکلات داخلی و خارجی کشور را سلامت عبور دهد.

اذرگون افزود:ما برای پایان دادن به تحریم ها و ظلمی که ناجوانمردانه بر ملت ایران تحمیل شده، نیازمند پای کارامدن همه اقشار به ویژه رای های خاکستری به پای صندوق های رای هستیم.

آذر گون در پایان خاطرنشان کرد:با یاری خداوند منان، شنبه آینده همه با هم پیروزی دکتر پزشکیان را جشن خواهیم گرفت.

گفتنی است در این برنامه رئیس ستاد روستائیان و عشایر قالیباف با حضور در ستاد مرکزی به حامیان پزشکیان پیوست. 

انتهای پیام 

نظر شما