شناسهٔ خبر: 67453115 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دشمنان تفکر بی‌تفاوتی به جامعه تزریق کرده‌اند

رئیس کمیته تبلیغات ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه دشمنان تفکر بی‌تفاوتی به جامعه اسلامی و مردم تزریق کرده‌اند گفت: حضور گسترده و افزایش آمار در انتخابات برای کشور عزت و قدرت می‌آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتی، عبدالرحیم افروغ شامگاه یکشنبه در نشست‌های گفتمانی طرح ملی چله خدمت در جمع مردم شهر کاکی در حسینیه الزهرا (س) با تبریک ایام مباهله، اظهار داشت: پیامبر اسلام(ص) در این روز با اهل بیت(ع) برای اثبات حقانیت اسلام در مقابل دیگر مکاتب انحرافی با مسیحیان نجران وارد مباهله شد.

وی افزود: در ادامه مسیر کسانی که با لجاجت حقانیت اسلام را نپذیرفتند، امروز نیز مبارزه جهان اسلام با صهیونیسم بین‌الملل را می‌بینید.  

رئیس کمیته تبلیغات ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: امیدواریم به برکت اهل بیت(ع) بتوانیم امروز مسیر درست را تشخیص دهیم و در مقابل نحله‌ها و گروه‌هایی که با انحراف خود به مبارزه با انسانیت و اسلام بپا خواستند، بایستیم.

افروغ با بیان اینکه علمدار حرکت در عصر معاصر امام راحل(ره) بود که حرکتی فراگیر و بی‌نظیر را شروع کرد و اسلام را تجلی داد، خاطرنشان کرد: یکی از عواملی که با جریان توحیدی مبارزه می‌شود، برای سوار شدن بر گُرده انسان‌ها است.  

وی با بیان اینکه مکتب اسلام دنبال آزادی و اعتلای انسان‌ها است، گفت: در این راستا امام راحل و ملت ایران این را تشخیص دادند و به صحنه آمدند.

افروغ با بیان اینکه نظام اسلامی به اشکال مختلف دنبال تعیین سرنوشت مردم به دست خود آنها است، یادآور شد: این مردم هستند که تعیین می‌کنند چه کسی رئیس جمهور باشد.

رئیس کمیته تبلیغات ستاد انتخابات استان بوشهر عنوان کرد: انتخابات دور اول ریاست جمهوری در 8 تیرماه اثبات سالم بودن انتخابات در جمهوری اسلامی است و نظام اسلامی هیچ مهندسی در انتخابات ندارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر اینکه قدردان فرصت انتخابی که انقلاب اسلامی در اختیار ما گذاشته است، باشیم، اظهار کرد: دشمن همواره با رسانه‌های خود و ایجاد شبهه مردم را به عدم حضور در انتخابات دعوت می‌کردند که ملت با شرکت در انتخابات در دهان آنها زدند البته جاهایی هم کاهش حضور داشتیم.

وی با تأکید بر حضور همه در انتخابات، گفت: مسجدی‌ها با ایجاد شور و موج انتخاباتی به احترام اسلام و شهدا در دیدارهای چهره به چهره کسانیکه در انتخابات شرکت نمی‌کنند را به حضور پای صندوق رأی دعوت کنند.

رئیس کمیته تبلیغات ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: دشمنان همواره تفکر بی‌تفاوتی به ما تزریق کرده‌اند، درحالی که ما نسبت به مردم و جامعه مسئولیت داریم و باور ما حضور همه در پای صندوق رأی است.

وی ابراز کرد: کسانیکه باورشان این است که عده کمی در انتخابات شرکت کنند تا گزینه مدنظر آنها انتخاب شود، فهم انقلابی ندارد. فهم انقلابی می‌گوید همه افراد پای صندوق رأی بیایند و اسم هرکس از صندوق بیرون آمد، محترم است. البته در کنار حضور حداکثری گزینه اصلح و انقلابی انتخاب شود که گره از مشکلات مردم باز کند.

افروغ با بیان اینکه تفکر بی‌تفاوتی در مکتب اهل بیت علیه‌السلام جایی ندارد که یک نمونه آن امام حسین (ع) و قیام عاشورا برای زنده نگه داشتن اسلام است با تأکید بر دعوت از اقوام و خویشان و همسایگان و سایر افراد برای حضور در انتخابات، افزود: همه آزاد هستند به هر کسی رأی دهند اما وظیفه ما معرفی گزینه اصلح است و وظیفه هر مسلمان ایرانی انقلابی است که در این زمینه مجاهدت و تلاش کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر استان بوشهر تصریح کرد: وقتی به خدا توکل کردیم و با اخلاص پای کار آمدیم، خداوند نیز رئیس جمهوری مخلص و انقلابی و پای کار حل مشکلات جامعه به ما می‌دهد.

انتهای پیام/190/

نظر شما