شناسهٔ خبر: 67452988 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

همکاری خبرگزاری برنا و عکس‌آنلاین رسما آغاز شد/ گسترش فعالیت بزرگ‌ترین بانک عکس مطبوعاتی ایران

«عکس آنلاین» یک سکوی خرید و فروش عکس مطبوعاتی است که هم عکاسان مستقل و هم شرکای رسانه‌ای می‌توانند عکس‌های خود را در آن بارگذاری کنند. «عکس آنلاین» یک سکوی خرید و فروش عکس مطبوعاتی است که هم عکاسان مستقل و هم شرکای رسانه‌ای می‌توانند عکس‌های خود را در آن بارگذاری کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری برنا؛ روشن نوروزی، بنیان‌گذار پلتفرم «عکس آنلاین» در گفتگو با برنا گفت: «عکس آنلاین» در قالب یک پایگاه خبری فعالیت خود را با مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال ۱۳۹۵ آغاز کرده است و نکته‌ای که برای عکس‌های این پلتفرم وجود دارد و آن را متمایز می‌کند ذکر دقیق جزئیات از جمله نام عکاس، تاریخ و موقعیت جغرافیایی عکس به همراه با کپشن فارسی و انگلیسی است که هم برای عکس‌ها حالت مستند ایجاد می‌کند و هم فرایند جستجو را برای کاربران آسان می‌کند.

همکاری خبرگزاری برنا و عکس‌آنلاین رسما آغاز شد/ گسترش فعالیت بزرگ‌ترین بانک عکس مطبوعاتی ایران
وی در ادامه افزود: آرشیو «ایران ایمیجز» در حال حاضر شامل ۳۰ هزار عکس در دسته‌بندی‌های متخلف از جمله صنعت و تجارت، تاریخی، غذا و نوشیدنی، هنر و سرگرمی، ورزشی، زندگی روزمره و مستند، پرتره، طبیعت، شهر و معماری و حتی استاک است؛ نکته قابل اهمیت این است که هدف و تمرکز تیم ما روی ایران است حتی اگر اتفاقات و وقایع خارجی را هم پوشش دهیم حتما رده‌پایی از ایران در آن دیده می‌شود، مثل مذاکرات ژنو و یا برگزاری روز عاشورا در کربلا.

همکاری خبرگزاری برنا و عکس‌آنلاین رسما آغاز شد/ گسترش فعالیت بزرگ‌ترین بانک عکس مطبوعاتی ایران
نوروزی در پایان گفت: دغدغه عکس آنلاین در حال حاضر گسترش همکاری‌های خود با سرویس عکس رسانه‌های داخلی است تا امکان خرید عکس‌های موردنظر را فراهم کنند و در هر ساعتی به عکس‌ها دسترسی داشته باشد، که در این راستا ما با خبرگزاری برنا به تفاهم رسیدیم و برنا اولین خبرگزاری در ایران است که آژانس عکس خود را به صورت رسمی افتتاح کرده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما