شناسهٔ خبر: 67452903 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

صعود قیمت ۶ تا ۷۰ میلیون تومانی خودروهای داخلی و خارجی در بازار | جدول قیمت ها

قیمت خودرو امروز رشد چشمگیری دارد. این افزایش قیمت هم در بین محصولات داخلی و هم در بین محصولات مونتاژی به چشم می‌خورد. البته تعداد معدودی از آنها همچنان روند ثابت یا کاهش قیمت داشته‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز، دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳، در اکثر محصولات داخلی و مونتاژی روند صعودی گرفت.

انتخابات ریاست جمهوری و فضای سیاسی حاکم بر بازارخودرو، معاملات را تغییر داده که در پی آن قیمت‌ خودروهای داخلی و خارجی در بیشتر محصولات افزایشی گزارش می‌شوند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی صبح امروز با افزایش شدید قیمت همراه شد.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک و پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما از دسته محصولات پرطرفدار شرکت ایران خودرو، هر کدام به ترتیب نسبت به روز گذشته خود افزایش ۱۶ میلیون تومانی و ۲۵ میلیون تومانی و با قیمت ۷۶۳ میلیون تومان و یک میلیارد و ۳۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شوند.

دنا پلاس (۶ سرعته) و سورن پلاس دوگانه‌سوز از محصولات ایران خودرو، با رشد ۲۳ میلیون تومانی و ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی به قیمت ۸۴۶ میلیون تومان و ۷۹۶ میلیون تومان رسیدند.

ساینا S و کوییک R تیپ S از محصولات شرکت سایپا، صبح امروز هر کدام با رشد هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی و ۱۰ میلیون تومانی به نرخ ۴۴۰ میلیون تومان و ۴۳۳ میلیون تومان ارزش‌گذاری شدند.

شاهین G (سانروف) از دیگر محصولات سایپا، با افزایش شش میلیون تومانی به قیمت ۷۳۳ میلیون تومان رسید.

صعود قیمت ۶ تا ۷۰ میلیون تومانی  خودروهای داخلی و خارجی در بازار  | جدول قیمت ها

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت محصولات مونتاژی همانند محصولات داخلی دستخوش تغییر شده‌اند، اما این تغییر نسبت به خودروهای داخلی از شیب کمتری برخوردار است.

تیگو۷ پرو پرمیوم و آریزو ۶ پرو از محصولات مدیران خودرو، نسبت به روز گذشته با افزایش چشمگیر ۶۵ میلیون تومانی و ۲۴ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۹۵ میلیون تومان و یک میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

X۳۳ کراس (اتوماتیک) با صعود ۲۰ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان رسید.

کی‌ام‌سی J۷ و هیوندای النترا از دسته محصولات لوکس شرکت کرمان موتور، با افزایش ۳۹ میلیون تومانی و ۷۰ میلیون تومانی هر کدام به ترتیب با قیمت یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان و دو میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان معامله می‌شوند.

فیدلیتی پرستیژ (۵ نفره) و لاماری ایما در دسته محصولات مونتاژی با صعود قیمتی ۳۰ میلیون تومانی و ۲۰ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۵۰۵ میلیون تومان و دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسند.

صعود قیمت ۶ تا ۷۰ میلیون تومانی  خودروهای داخلی و خارجی در بازار  | جدول قیمت ها

نظر شما