شناسهٔ خبر: 67452707 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

پرسپولیس هیچ‌وقت لنگ بازیکن نیست اسماعیل حلالی:

همه مربی‌ها که تجربه قهرمانی بالا ندارند

باید به گاریدو فرصت دهیم و در طول زمان اظهارنظر کنیم

صاحب‌خبر -

[شهروند] باشگاه فوتبال پرسپولیس چندی پیش با خوان کارلوس گاریدو به توافق رسید و این سرمربی جدید اسپانیایی قرار است در فصل آینده هدایت سرخ‌پوشان پایتخت را برعهده بگیرد. گاریدو هم‌اکنون ویدئوهای آنالیز بازیکنان پرسپولیس را در اختیار گرفته و در حال آشنایی با آنهاست. برخلاف شایعات هیچ لیستی از سوی او در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار نگرفته و این سرمربی هیچ شناختی از بازیکنان تیم هم ندارد و با تماشای بازی‌های پرسپولیس در لیگ بیست‌وسوم، این شناخت را به‌دست می‌آورد. نکته جالب اینکه او در حالی نمایش‌های پرسپولیس را در خانه تماشا می‌کند که احتمالا این خبر به او رسیده که مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن و علیرضا بیرانوند به‌عنوان چهار بازیکن اصلی، احتمالا فصل آینده در جایی خارج از پرسپولیس، فوتبال خود را ادامه خواهد داد. همچنین نکته مهم در مورد گاریدو اینکه او هنوز نتوانسته ویزای کاری در ایران را به‌دست بیاورد و تلاش باشگاه پرسپولیس برای این موضوع همچنان ادامه دارد تا او زودتر بتواند به ایران بیاید.
اسماعیل حلالی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، در گفت‌وگو با «شهروند»، درخصوص انتخاب خوان کارلوس گاریدو به‌عنوان سرمربی جدید سرخ‌پوشانِ پایتخت اظهار کرد: «ما هم مثل شما رزومه او را دیدیم و اطلاعات زیادی نداریم. امیدواریم که بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که او به ما کمک کند. من درباره مربی نمی‌توانم حرف بزنم و باید فرصت داشته باشد تا کار خود را انجام دهد. به مرور زمان درباره عملکرد این مربی می‌توانیم حرف بزنیم و آرزوی موفقیت برای گاریدو دارم و ان‌شاءالله بتوانیم کمکش کنیم تا کار خود را
انجام دهد.»پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص سابقه کم این مربی اسپانیایی در کسب تجربه‌های قهرمانی و در تقابل قرار گرفتن این مسئله با تعدد قهرمانی‌های سرخ‌پوشان پایتخت خاطرنشان کرد: «اشکالی ندارد. همه مربی‌ها که 30قهرمانی ندارند. شاید این مربی توانمندی‌های دیگری داشته باشد و مثلا در عرصه‌های دیگر قوی عمل کند. درست است که یکی از شاخصه‌های باشگاه، قهرمان شدن است اما مسائل دیگری مثل پرورش بازیکن وجود دارد. یکی از خواسته‌های ما قهرمانی است و باید موارد دیگری را هم درنظر بگیریم.»
او در واکنش به گمانه‌زنی‌هایی که درخصوص جدایی بازیکنان شاخص پرسپولیس شکل گرفته است، تأکید کرد: «هر بازیکن باید لذت ببرد که در پرسپولیس بازی کند. کسی که شرایط برایش مهیا نیست، به راحتی می‌تواند برود. پرسپولیس است که بازیکن را بزرگ می‌کند و این تیم، هیچ‌وقت لَنگ بازیکن نیست و بازیکنان هم باید با تمام وجود خود افتخار کنند که در این تیم دارند بازی می‌کنند. پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص فصل شلوغ فوتبال ایران و برگزاری رویدادهایی همچون لیگ برتر، جام حذفی و لیگ نخبگان آسیا خاطرنشان کرد: «فصل سختی در پیش داریم و آمادگی بیشتری نیاز است و امیدوارم با یک برنامه‌ریزی خوب بتوانیم شرایط مناسبی را رقم بزنیم.»

 

نظر شما