شناسهٔ خبر: 67451759 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان:

با حضور در دور دوم انتخابات نگذاریم خون شهدای انتخابات پایمال شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به حادثه تروریستی جکیگور وظیفه ما برای حضور در پای صندوق های رای سنگین تر شد و باید با حضوری دوباره نگذاریم خون شهدای انتخابات و حافظین رای مردم پایمال شود.

صاحب‌خبر -

علیرضا قاسمی در گفت وگو با ایسنا، افزود: حادثه تروریستی جکیگور و به شهادت رساندن حافظان رای مردم، اقدامی بی شرمانه عده ای کوردل بود که به دلیل خشم ناشی از حضور پرشور مردم ولایت مدار و انقلابی در پای صندق های رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اینگونه سر باز زد و تعدادی از فرزندان میهن را به شهادت رساند.

وی بیان کرد: قطعا این اقدام ترسی در دل مردم ولایت مدار ایران اسلامی ایجاد نخواهد کرد لذا باید در روزهای پیش رو با حضور قدرتمندتر و پرشور تر در دور دوم انتخابات علاوه بر شادی روح شهدای انتخابات، مشتی محکم بر دهان این تروریست ها و یاوه گویان کوردل زد تا بیاد داشته باشند که مردم همیشه و در همه شرایط پاسدار و وامدار خون شهدای خود هستند.

قاسمی در پایان گفت: حمله تروریستی به خوردو حامل آرای مردمی و به شهدات رساندن دو محافظ میهن اسلامی را بشدت محکوم می کنیم و ضمن تبریک و تسلیت شهادت این والا مقام ها به خانواده آنان، مقام معظم رهبری و مردم ولایت مدار ایران اسلامی، برای آن شهدا علو درجات و رحمت واسعه را از خداوند منان و صبر و شکیبایی را برای بازماندگان آنان مسئلت دارم.

انتهای پیام

نظر شما