شناسهٔ خبر: 67451567 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پهپادهای مقاومت عراق هدفی حیاتی در «ایلات» اشغالی را هدف قرار دادند

زهرا موسوی

مقاومت اسلامی در عراق از اجرای عملیاتی علیه یک هدف حیاتی رژیم صهیونیستی در ایلات واقع در جنوب سرزمین‌های فلسطین اشغال شده در سال ۱۹۴۸ خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، مقاومت اسلامی عراق بامداد روز دوشنبه اعلام کرد که با استفاده از پهپادها به سمت هدفی حیاتی متعلق به اشغالگران در شهر ام الرشراش فلسطین اشغالی «ایلات» حمله کرده است.

مقاومت اسلامی در بیانیه‌ای کوتاه تاکید کرد که این عملیات در حمایت از نوار غزه و در پاسخ به کشتارهای رژیم اشغالگر علیه فلسطینی‌ها اعم از کودکان، زنان و افراد مسن انجام می‌شود و وعده داد «به تخریب سنگرهای دشمن» ادامه دهد.

مقاومت اسلامی ساعاتی پس از این بیانیه صحنه‌هایی از پرتاب پهپادها که ایلات را هدف قرار دادند، منتشر کرد.

مقاومت اسلامی عراق در آخرین عملیات اعلام شده خود، قبل از هدف قرار دادن ایلات در بامداد امروز، روز جمعه با همراهی نیروهای مسلح یمن، عملیات نظامی با استفاده از پهپادها را علیه نفتکش «والر» در دریای مدیترانه که در راه بندر اشغالی حیفا بود، انجام داد.

مقاومت اسلامی عراق به عملیات خود ادامه می‌دهد و از طریق آن اهدافی را در عمق اراضی اشغالی فلسطین هدف قرار می‌دهد و در مرحله دوم به ویژه بنادر اشغالی را در تیررس اهداف خود قرار داده است.

رژیم اشغالگر اما به عنوان بخشی از سیاست پنهان‌کاری میزان خسارات خود که در مقابله با هدف‌گیری و عملیات‌هایی که از جبهه‌های مختلف حمایت و مقاومت غزه دنبال می‌کند، اجازه انتشار اطلاعات در مورد عملیات  مقاومت اسلامی عراق را نمی‌دهد.

هماهنگی مقاومت: اگر با لبنان جنگ شود، منافع آمریکا را هدف قرار خواهیم داد

هماهنگی مقاومت عراق روز یکشنبه در پی نشست خود برای بررسی تهدیدات جنگ علیه لبنان، بیانیه‌ای صادر و تاکید کرد: «در صورتی که دشمن صهیونیستی آمریکایی به تهدیدات خود مبنی بر آغاز جنگ همه جانبه علیه لبنان و مقاومت قهرمان آن عمل کند، تصمیم گرفته سرعت و نوع عملیات علیه آنها را تشدید کند.»

مقاومت عراق افزود منافع نیروهای آمریکایی در عراق و منطقه اهداف مشروع مردان مقاومت خواهد بود.

هماهنگی مقاومت در بیانیه خود اعلام کرد که «قتل عام و نسل کشی مورد حمایت آمریکا که مردم در فلسطین در معرض آن قرار دارند»، ایجاب می‌کند که در قبال کشورهای سازشگر موضع گیری قاطعانه اتخاذ کنند.

مقاومت عراق خواستار حمایت نکردن از این روند با نفت و پول عراق شد و خط لوله نفتی «عقبه-بصره» را زیر سوال برد.

مقاومت عراق اشاره کرد این امر عراق را از مبالغ هنگفت و بدون منفعت اقتصادی برای کشور خالی می‌کند و همچنین نقطه آغازی برای وارد کردن عراق به یک پروژه مخرب است که راه را برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هموار می‌کند.

انتهای پیام

نظر شما