شناسهٔ خبر: 67451231 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

افزايش 21 درصدي جابه‌جايي کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده اي استان کرمانشاه

صاحب‌خبر -
افزايش 21 درصدي جابه‌جايي کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده اي استان کرمانشاه
خبرگزاری آریا - ️مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: طی 3ماهه سال‌جاری 2 میلیون و 600 هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه جابه‌جا شده و نسبت به سال گذشته با رشد 21درصدی روبرو است.

به گزارش خبرگزاری آریا (کرمانشاه) سید شهرام کهریزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: طی 3ماهه سال‌جاری 2 میلیون و 600 هزار تن کالا از استان کرمانشاه به اقصی نقاط کشور جابه‌جا شده است که نسبت به سال گذشته 21 درصد افزایش داشته است.
وی گفت: تعداد حواله صادره 147 هزار نسخه و تعداد بارنامه 150 هزار نسخه طی 3 ماهه سال‌جاری است.
کهریزی از اجرای بخش دوم بارنامه الکترونیک، اعتبارسنجی از طریق ارسال رمز پیامکی یکبار مصرف برای رانندگان خبر داد و گفت: این طرح با هدف ارائه خدمات بهتر به رانندگان، صاحبان کالا، شرکت‌های حمل و نقل و نهادهای کنترلی و نظارتی در چارچوب ایفای نقش تنظیم‌گری سازمان راهداری در حوزه حمل و نقل جاده‌ای و اعتبارسنجی راننده پیش از صدور سند حمل انجام می‌شود.
وی درباره 10 کالا عمده جابه‌جا شده گفت: مازوت، سیمان کیسه‌ای، کلینگر، سیمان فله‌ای، پلی‌اتیلن، کنجاله، انواع بنزین، گندم، چغندر و گازوئیل از جمله کالا هایی هستند که توسط ناوگان حمل و نقل کالای استان کرمانشاه جابه‌جا شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه درباره تعداد ناوگان فعال حمل و نقل کالای برون‌شهری اظهار داشت: در استان کرمانشاه بیش از 15 هزار کامیون حمل و نقل کالا و 20 هزار و 506 راننده فعال در حوزه حمل و نقل کالا مشغول خدمت دهی به هم‌وطنان هستند.
کهریزی در پایان افزود: سامانه 141 مرکز مدیریت راه‌ها به‌صورت شبانه روزی آماده دریافت، پیشنهادات و شکایت حوزه حمل و نقل کالا و مسافر است و هموطنان می توانند کلیه نظرات خود را با این سامانه مطرح و کد پیگیری دریافت کنند.

نظر شما