شناسهٔ خبر: 67450109 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

حجت الاسلام والمسلمین مومنی:

مملکت با حرف و ادعا اداره نخواهد شد/ اگر به وظیفه خود عمل نکنیم، دشمن شاد می‌شویم

سخنران مراسم شهدای خدمت گفت: امروز هم شهید رئیسی مظلوم واقع شده و برخی در این ایام تریبون به دست گرفته و خدمات مثل روز روشن این شهید را کتمان می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی، در مراسم اربعین سیدالشهدای خدمت که پس از نماز مغرب و عشاء در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، گفت: به طور مستمر جبهه شیطان و گمراهان عالم به دنبال زانو در آوردن جبهه حق بودند و در طول تاریخ تا به امروز نیز ادامه داشته است که پیامبر و ائمه علیهم السلام در عصر خود با روش های مختلف از جمله دلیل و استدلال به راه حق هدایت و با گمراهی ها مبارزه کرده اند.

وی افزود: پیامبر(ص) به ما آموخته اند که دین ما دین عقلانیت است و پذیرفتن و نپذیرفتن یک مسئله باید براساس دلیل و مدرک عقلانی باشد.

سخنران مراسم اربعین شهدای خدمت با بیان اینکه محاجه گاهی با گفتار و گاهی عملی است، ابراز کرد: پیامبر (ص) پس از ذکر دلایل عقلانی به محاجه با کفار و اهل کتاب پرداختند و این محاجه گاهی در گفتار و گاهی عملی است و امروز هم می توان محاجه کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مومنی با اشاره به ویژگی های رئیس جمهور شهید اظهار داشت: تعبیر مقام معظم رهبری «رئیسی عزیز» یعنی صد درصد از ما و در مسیر ولایت و انقلاب است و اینکه نائب امام زمان بگوید دلم برای رئیسی سوخت یعنی وجودش برای انقلاب سوخت، کسانی که با وجود این همه ادله و برهان منکر ویژگی و خدمات این شهید هستند و تکذیب می کنند و تهمت می زنند لعنت خدا بر آنهاست.

استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه ایام انتخابات شب قدر نظام است، تصریح کرد: خیلی ها در این ایام خود را در جبهه حق می دانستند اما کوتاهی کردند، امروز زمان مصلحت اندیشی و محافظه کاری نیست. باید همانند شهید رئیسی با خستگی ناپذیری به نظام و انقلاب خدمت کرد.

وی با بیان گلایه از نخبگان خاموش مانده اذعان کرد: مملکت ما با حرف و ادعا اداره نخواهد شد، انقلاب اسلامی رئیسی می خواهد تا در تمام عرصه ها گام رو به جلو را بردارد. شهید رئیسی ذوب در ولایت بود و از جان و آبرویش برای نظام و ولایت بذل کرد اما امروز هم مظلوم واقع شده و برخی در این ایام تریبون به دست گرفته و خدمات مثل روز روشن این شهید را کتمان می کنند.

سخنران مراسم اربعین سید الشهدای خدمت با اشاره به اینکه کشور ما کشور امام زمان و امام حسین است، تصریح کرد: هیچ کجای این عالم همانند کشور ما بیرق امام حسین بلند نیست، اگر در روز جمعه به وظیفه خود درست عمل نکنیم دشمن خوشحال می شود، در این ایام بگونه ای رفتار نشود که دشمن شاد شویم.

نظر شما