شناسهٔ خبر: 67449079 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

درخواست مهم سخنگوی ستاد پزشکیان از رئیس قوه قضائیه

اقتصادنیوز: سیده حمیده زرآبادی از قوه قضائیه خواست تا بر عملکرد اعضای دولت فعلی مبنی بر تلاش برای پیروزی نامزد مشخصی در انتخابات نظارت کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سیده حمیده زرآبادی سخنگوی ستاد انتخاباتی پزشکیان در پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) اعلام کرد: 

از معاون اجرایی تا سخنگوی دولت فعلی، همگی، تلاش و توان خود را برای پیروزی نامزد مشخصی در انتخابات به‌کار گرفته‌اند. نظر به اهتمام رئیس محترم قوه قضائیه برای جلوگیری از تضییع حقوق مردم و بیت‌المال، شایسته است بر عملکرد اعضای دولت در این برهه خاص بیشتر نظارت شود.

خبر مرتبط
دوئل سخت میان پزشکیان و جلیلی شکل گرفت/ پشت پرده انتخابات ۲ مرحله‌ای/ تکرار دوقطبی احمدی نژاد و اصلاح‌طلبان در ۱۵ تیر؟+ نمودار

اقتصادنیوز: انتخابات ریاست جهموری چهاردهم در حالی وارد مرحله دوم شد که بی‌شباهت با ششمین انتخابات ریاست جمهوری در سال 1384 نبوده است. تحلیل‌های آماری دو ماراتن برگزار شده برای کسب ریاست قوه مجریه، آلبومی از نتایج حیرت‌آور پیش روی‌ تحلیل‌گران، سیاستمداران و مهمتر از همه مردم می‌گشاید که «اقتصادنیوز» در این گزارش به بررسی آنها پرداخته است.

نظر شما