شناسهٔ خبر: 67449010 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

ملی پوشان اسنوکر ایران راهی مرحله حذفی شدند - اکونیوز

اقتصاد ایران: امیر سرخوش با سرگروهی و دیناروند و قره گوزلو به عنوان نفر دوم راهی مرحله حذفی اسنوکر شش توپ قهرمانی آسیا شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خدرنزاری منر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد؛ رقابت های اسنوکر ۶ توپ قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ ۸-۱۵ تیر ماه به میزبانی شهر ریاض عربستان برگزار می گردد. تیم ملی اسنوکر کشورمان با ترکیب امیر سرخوش، علی قره گوزلو و آرمان دیناروند در بخش بزرگسالان در این رقابت ها حضور پیدا کردند.


در پایان مرحله گروهی این مسابقات امیر سرخوش به عنوان سرگروه، علی قره گوزلو و آرمان دیناروند به عنوان نفر دوم راهی مرحله حذفی مسابقات شدند.
در گروه A امیر سرخوش (ایران) موفق شد تمامی حریفان خود مالکیت سینگ(هند)، سوسانتا بته جو(سری لانکا)، فونک ووک وای (هنگ کنگ) را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دهد و به عنوان سرگروه راهی مرحله حذفی مسابقات شود.


در گروه C علی قره گوزلو (ایران) در نخستین دیدار محنا العبیدلی(قطر) را ۴ بر ۳ شکست داد اما در مقابل انگ فیو(میانمار) ۴بر ۳ شکست خورد اما در بازی نهایی موفق شد عبدالرعوف (عربستان) را ۴ بر ۱ شکست دهد و به عنوان نفر دوم راهی مرحله حذفی شود.


در گروه E آرمان دیناروند (ایران) موفق شد علی العبیدلی (قطر) قهرمان جهان را ۴ بر ۲ شکست دهد ، در مقابل اسجد اقبال (پاکستان) با نتیجه ۴ بر ۱ شکست خورد ، اما در ادامه احمد عبول (کویت) و فائز السلمی (عربستان) را با نتیجه مشابه ۴ بر ۰ شکست داد و راهی مرحله حذفی شد.


رقابت های مرحله حذفی عصر امروز یکشنبه ۱۰ تیرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۰ برگزار می گردد.


امیر سرخوش- کریشنات (تایلند)
آرمان دیناروند- پاندورانگیاه (هندوستان)
علی قره گوزلو- کمال چاولا(هندوستان)

نظر شما