شناسهٔ خبر: 6744861 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مسکو: لاوروف در دوحه با امیر قطر، وزرای خارجه آمریکا و عربستان دیدار می‌کند

وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که وزیر خارجه مسکو دوم و سوم آگوست(فردا و پس فردا) در دوحه، با امیر و وزیر خارجه قطر به همراه همتایان آمریکایی و عربستانی خود دیدارهای جداگانه‌ای خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌‎الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه روسیه از برنامه دیدارهای سرگئی لاوروف با مقامات قطر، آمریکا و عربستان سعودی در دوحه خبر داد.

در حالی که پیشتر رسانه‌ها از حضور وزیر خارجه روسیه در دوحه قطر و در حاشیه نشست وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس خبر داده بودند، وزارت خارجه مسکو امروز شنبه در این باره بیانیه صادر کرد.

به گزارش ایتارتاس، در بیانیه این وزارتخانه آمده است: «سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه در روزهای دوم و سوم آگوست(فردا و پس فردا) به قطر سفری کاری خواهد داشت».

در ادامه این بیانیه آمده است: «در جریان اقامت خود در دوحه، او با تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر و همچنین خالد بن محمد العطیه وزیر خارجه دیدار خواهد کرد. وزیر خارجه روسیه همچنین گفتگوهای سه جانبه‌ای با جان کری و عادل الجبیر وزرای خارجه آمریکا و عربستان سعودی خواهد داشت».

این خبر در حالی منتشر شده که هفته گذشته رسانه‌ها از محوریت بحران سوریه در گفتگو و دیدار وزرای خارجه روسیه و آمریکا در پایخت قطر خبر داده بودند.

انتهای پیام/

نظر شما