شناسهٔ خبر: 67448412 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

راه‌اندازی پایگاه‌های اوقات فراغت در برخی مدارس و کانون‌های فرهنگی هنری فارس راه‌اندازی پایگاه‌های اوقات فراغت در برخی مدارس و کانون‌های فرهنگی هنری فارس

محمدامین کرم‌زاده گفت: سازمان دانش‌آموزی با برنامه‌ریزی و اجرای طرح های متنوع تربیتی اوقات فراغت دانش‌آموزان را در ایام تعطیلات تابستانی غنی می‌کند. او افزود: نگاهمان در اوقات فراغت این است که تربیت تمام ساحتی اتفاق بیافتد و به حوزه های اعتقادی، اخلاقی، دینی و زیستی ،تربیت اجتماعی،تربیت علمی،تربیت

صاحب‌خبر -

محمدامین کرم‌زاده گفت: سازمان دانش‌آموزی با برنامه‌ریزی و اجرای طرح های متنوع تربیتی اوقات فراغت دانش‌آموزان را در ایام تعطیلات تابستانی غنی می‌کند.

او افزود: نگاهمان در اوقات فراغت این است که تربیت تمام ساحتی اتفاق بیافتد و به حوزه های اعتقادی، اخلاقی، دینی و زیستی ،تربیت اجتماعی،تربیت علمی،تربیت اقتصادی وتربیت زیباشناختی و هنری دانش آموزان توجه شود.

کرم‌زاده افزود: پایگاه های اوقات فراغت سازمان دانش آموزی با هدف ارتقای سطح کیفی آموزش های مهارتی و معرفتی، تربیت اجتماعی و سیاسی، آشنایی با آثار فرهنگی و محیط زیست توام با ایجاد شادابی و نشاط در مدارس راه‌اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه ها و فعالیت های پیش بینی شده در موضوعات مختلف در قالب کارگاه های تشکیلاتی، مهارتی، معرفتی، فضای مجازی و سفرهای تربیتی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

او اضافه کرد: سازمان دانش آموزی برای ایجاد میدان های تربیتی آموزنده و مفرح، سبد کاملی از فعالیت ها در قالب پویش ها، مسابقات و رویدادها را براساس محتوای مناسبت های ایام تعطیلات تابستانی برای سلایق و علاقه مندی های دانش آموزان برنامه ریزی و اجرا می کند.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان فارس افزود: با پیش بینی و برنامه ریزی اصولی و دقیق می توان تابستان را به فرصتی برای تربیت و کشف استعدادهای ناب دانش آموزان تبدیل کرد.

کرم‌زاده گفت:  برگزاری اردوها و سفرهای تربیتی از دیگر فعالیت های سازمان دانش آموزی برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان است و در این خصوص اعزام اردوی معرفتی و معنوی زیارت اولی ها به مشهد مقدس امسال پیگیری و اجرا می‌شود.

براساس این گزارش، دانش آموزانی که متقاضی شرکت در این کلاس های آموزشی، مهارتی و تربیتی هستند می توانند به مسئولین سازمان دانش آموزی ناحیه و منطقه خود مراجعه کنند.

انتهای پیام

نظر شما