شناسهٔ خبر: 67447761 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

پلیس آگاهی نیروی متخصص استخدام می‌کند + شرایط

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی فراجا جزئیات استخدام نیروی مرد را در مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی فراجا تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ محمد شریفی در این‌باره گفت: مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی فراجا در نظر دارد به منظور تکمیل کادر علمی مورد نیاز خود از بین علاقمندان و متقاضیان ذکور اقدام به جذب نیرو‌های متخصص به صورت پیمانی کند.

وی افزود: رشته‌های مورد نیاز برای استخدام در این معاونت شامل فارغ التحصیلان در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد شیمی گرایش‌های محض، کاربردی، آلی و تجزیه، زیست شناسی گرایش‌های سلولی مولکولی، ژنتیک، مهندسی کامپیوتر (سخت افزار و نرم افزار) و الکترونیک - فیزیک مقطع کارشناسی کلیه گرایش‌ها است.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی فراجا خاطر نشان کرد: اعتقاد و التزام عملی به دین اسلام، التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلام ایران و اعتقاد به ولایت فقیه، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، نداشتن سوءپیشینه کیفری، حداقل سن ۱۸ و حداکثر ۳۰ سال، قد بالای ۱۶۵ سانتی متر و ... از جمله شرایط استخدام در این حوزه است.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان با داشتن شرایط تحصیلی و یا تخصصی گفته شده برای خدمت مورد نظر می‌توانند به منظور ثبت نام و راهنمایی با شماره تلفن‌های ۷۳۰۴۶۱۱۰ و ۷۳۰۴۶۱۰۵ -۰۲۱ تماس حاصل کنند. / ایسنا

نظر شما