شناسهٔ خبر: 67447725 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

افتتاح پردیس سینمایی ملل و سینما وحدت در خراسان رضوی

پردیس سینمایی ملل مشهد با پنج سالن و سینما وحدت شهر تربت جام روز چهارشنبه ۱۳ تیرماه با حضور محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی افتتاح می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، پردیس سینمایی جدید ملل پس از افتتاح پردیس‌های سینمایی اطلس و گلشن طی سال گذشته به ظرفیت فرهنگی و هنری شهر مقدس مشهد اضافه می‌شوند.

این پردیس سینمایی دارای پنج سالن مدرن است و اولین سالن سینمایی روباز کشور نیز، در این پردیس به بهره‌برداری می‌رسد.

شایان ذکر است این پردیس سینمایی جدید در بولوار صد متری مشهد، تقاطع بولوار شهید بابا نظر و شهید آوینی واقع شده و با افتتاح آن، بخشی از شهر مشهد که سال‌ها از داشتن سینما محروم بوده است، از این ظرفیت فرهنگی بهره‌مند خواهد شد.

اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی همچنین از افتتاح سینما وحدت شهر تربت جام درخراسان رضوی در روز چهارشنبه ۱۳ تیرماه خبر داد. سالن سینما و آمفی‌تئاتر شهر تربت‌جام خراسان رضوی در راستای هدف‌گذاری سازمان سینمایی برای ارتقای ظرفیت‌های نمایش فیلم و توسعه زیرساخت سینمایی در شهرهای فاقد سینما با همکاری موسسه سینما شهر، به تازگی توسط موسسه سینماشهر تجهیز و آماده بهره‌برداری شد. این سینما با ظرفیت ۲۴۰ صندلی در طبقه همکف و ۲۲ صندلی در بالکن تنها سینمای شهر تربت جام است و تاکنون اکران عمومی نداشته است.

انتهای پیام/

نظر شما