شناسهٔ خبر: 67447161 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حامیم گامی موثر در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با بیان اینکه "حامیم" گامی موثر در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است، گفت: ۳۰ دانشجو از مراکز ۱۰ گانه این دانشگاه در این طرح شرکت کردند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر حیدری نسب در آیین افتتاح طرح حامیم در تشریح طرح توانمندسازی دانشجویان با عنوان حلقه های میانی با اشاره به نقش مهم و اثرگذار جامعه دانشگاهی در عرصه های مختلف کشور، اظهار کرد: این طرح ویژه دانشجویان فعال فرهنگی سیستان و بلوچستان به مدت ۲ روز در حال برگزاری است که ۳۰ دانشجوی دانشگاه پیام نور استان هم در این طرح مشارکت دارند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب چهار نکته اصلی یعنی عظمت حادثه انقلاب، راه هایسپری شده در این سال ها، چشم انداز آینده و بکارگیری از نیروهای جوان متعد را مورد تاکید قرار دادند که در این زمینه باید برای حرکت معقول به سمت امیدآفرینی، شناخت از واقعیت ها و همچنین ارائه راهکارهایعملی برای تبیی و جهاد گام برداشت.

مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان ادامه داد: حدود سه سال است که دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها پیرامون این موضوع برنامه ریزی کرده و در قالب اجرای طرح حامیم برای دانشجویان فرهنگیدانشگاه ها اقداماتی انجام می دهد که منتخبان این دوره ها به مرحله استانی آن در استان مشهد راه می یابند.

وی تاکید کرد: از آنجایی که در آستانه دومین دور از انتخابات ریاست جمهوری هستیم از ظرفیت طرح حامیم برای روشنگری در بحث انتخابب اصلح و البته مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رای استفاده خواهیم کرد تا برگ زرین دیگری در تقویم کشورمان به ثبت برسد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری نسب گفت: یکی از راه هایی که می توان انتخاب و به واسطه آن گستره تاثیر و رسیدن به اهداف را آسانتر کرد، استفاده از ظرفیت فعالان فرهنگی دانشگاه ها بوده و این همان مدلی است که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از آن به عنوان حلقه های میانی یاد کرده اند.

نظر شما