شناسهٔ خبر: 67446970 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ادارات ثبت احوال ایلام آماده ارائه خدمات سجلی برای مرحله دوم انتخابات هستند

مدیرکل ثبت احوال استان ایلام، گفت: ۱۳ اداره، یک دفتر نمایندگی و ۲۲ دفتر پیشخوان آماده ارائه خدمات سجلی و احراز هویت به هم استانی‌های گرامی ایلامی برای مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری هستند.

صاحب‌خبر -

نجم الدین خسروی با بیان اینکه ستاد انتخابات ثبت احوال استان ایلام در استان برای مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از فردا آغاز به کار می‌کند، اظهار کرد: افراد واجد شرایط رأی دادن، در صورت مواجهه با هر گونه مشکل سجلی از جمله دارا بودن کارت ملی و شناسنامه‌های قدیمی می‌توانند برای دریافت شناسنامه مکانیزه و کارت ملی هوشمند به ادارات ثبت احوال مرکز استان و شهرستان‌های تابعه مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه ادارات و دفاتر نمایندگی ثبت احوال در سراسر استان در روز‌های پنج شنبه و جمعه (۱۴ و ۱۵ خرداد) باز و آماده ارائه خدمات سجلی و احراز هویت مراجعه کنندگان هستند، گفت: از روز یکشنبه نیز ۱۳ اداره تابعه، یک دفتر نمایندگی در شهرستان چوار و ۲۲ دفتر پشخوان خدمات دولت در سطح استان آماده ارائه خدمات به هم استانی‌های عزیز ایلامی به صورت ویژه در راستای تعویض شناسنامه قدیمی و صدور شناسنامه جدید هستند.

مدیرکل ثبت احوال استان ایلام با بیان اینکه در این دفاتر و شعب برای افرادی که مدرک هویتی آنها مفقود یا مخدوش شده است، شناسنامه به صورت آنی صادر می‌شود، تصریح کرد: همه واجدان شرایط رأی که برای آنها پیامک دریافت کارت ملی ارسال یا شناسنامه آنها مفقود یا مخدوش شده است، می‌توانند برای دریافت خدمات، به دفاتر پیشخوان و شعب ثبت احوال در نقاط مختلف استان مراجعه کنند.

خسروی گفت: برای روز انتخابات نیز ۲ شماره مرکز تماس ارائه خدمات احراز هویتی و صدور مدارک سجلی در اختیار شعب اخذ رای و نمایندگان فرماندار برای هر گونه هماهنگی و یا ارائه خدمات هویتی به رای دهندگان قرار دارد که در صورت هر گونه مشکل در زمینه مدارک هویتی، در اسرع وقت نسبت به پیگیری و رفع مشکل اقدام خواهد شد.

وی بیان کرد: بیش از ۲۷۰ جلد شناسنامه مکانیزه (جدید) در روز‌های پنجشنبه و جمعه (هفتم و هشتم تیرماه) همزمان با برگزاری مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای متقاضیان و مراجعه کنندگان به ادارات و دفاتر ثبت احوال استان ایلام در راستای فراهم کردن زمینه شرایط شرکت در انتخابات صادر شد و در این آمادگی نیز برای مرحله دوم انتخابات در سطح ادارات ثبت احوال استان نیز همچنان وجود دارد.

مدیرکل ثبت احوال استان ایلام یادآور شد: خوشبختانه با ارائه خدمات مطلوب سجلی، هیچ گونه مورد نارضایتی در خصوص احراز هویت و صدور شناسنامه جدید و مدارک هویتی در سطح استان در ایام انتخابات نداشته‌ایم و صدور کارت ملی در اسرع وقت برای متقاضیان انجام شده است.

نظر شما