شناسهٔ خبر: 67446642 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

آنتونیو رودیگر، رئیس خط دفاع مانشافت

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی:در حالی که حضور آنتونیو رودیگر در دیدار برابر دانمارک مشخص نبود، این بازیکن توانست عملکرد خوبی داشته باشد و بهترین بازیکن زمین نیز شناخته شود.به گزارش ایسنا، آلمان در دومین بازی دور یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ دانمارک را دو بر صفر کنار زد تا در مرحله یک‌چهارم نهایی به پیکار برنده مسابقه اسپانیا و گرجستان برود.
 
آنتونیو رودیگر در دیدار برابر دانمارک در یورو مانند هیولا در زمین ظاهر شد و انگار نه انگار که حضورش در این بازی به دلیل مصدومیت در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. مدافع میانی رئال مادرید مزد بازی درخشانش را گرفت و عنوان بهترین بازیکن زمین را به دست آورد. ممکن است در روزهای آینده بحث‌هایی درباره اینکه آیا دیوید راوم یا ماکسیمیلیان میتلشتت و نیکو شلاتربک یا جاناتان تاه گزینه‌های بهتری برای بازی مقابل اسپانیا هستند یا خیر، درگیرد ولی جای یک نفر محفوظ است: آنتونیو رودیگر، رئیس خط دفاع آلمان.

او در طوفان دورتموند ظرافت و جنگندگی را با هم ترکیب کرد و هر چه بازی طولانی‌تر می‌شد، بیشتر تلاش می‌کرد. او بعدا در اتوبوس تیم گفت: من احساساتی هستم. احساسات بخشی از بازی در زمین است. تنها نکته منفی عملکردمان برابر دانمارکی‌ها این بود که باید موقعیت‌هایمان را گل می‌کردیم و امید آنها برای بازگشت به بازی از بین می‌رفت. ما موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و این ناراحت‌کننده بود.

به‌ندرت پیش می‌آید که یک مدافع به خاطر دفع توپ در زمین خوشحالی کند ولی رودیگر در وقت‌های اضافه مقابل دانمارک واکنشی هیجان‌انگیز به دفع توپ حریف از خود نشان دهد. رودیگر در توضیح این موضوع گفت: دفع توپ خیلی مهمی بود. همیشه برای یک مدافع مهم است که دروازه تیمش را بسته نگه دارد.او نقش زیادی در بسته‌ماندن دروازه آلمان برابر دانمارک داشت. طبق اعلام یوفا رودیگر دوازده بار دفع توپ کرد و ۱۰ کیلومتر در زمین دوید.

برچسب‌ها:

نظر شما