شناسهٔ خبر: 67446217 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

۱۸ نقطه پرحادثه محورهای زنجان در دولت سیزدهم اصلاح شد - اکونیوز

اقتصاد ایران: زنجان-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از رفع و اصلاح ۱۸ نقطه پرحادثه در دولت سیزدهم خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، اصغر اسماعیلی با اشاره به شناسایی مناطق مستعد حادثه استان، افزود: پس از این کار، نسبت به رفع این نقاط با هدف کاهش تصادفات اقدام شده و اهتمام مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان جهت اصلاح این نقاط در تمامی شهرستان‌های استان صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: از ابتدای دولت سیزدهم ۱۸ نقطه پرحادثه رفع شده است که ۷ نقطه مصوب کشوری و ۱۱ نقطه پرتصادف و مستعد تصادف نیز از پروژه‌های ابلاغی سازمان با ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار رفع و اصلاح شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان اجرای ارتقای ایمنی آزادراه زنجان - قزوین را از دیگر اقدامات صورت گرفته عنوان کرد و افزود: تجهیز به بلوک مفصلی در راستای ارتقای ایمنی آزادراه زنجان - قزوین، طی چند قرارداد با جداسازی لاین رفت و برگشت با «بلوک مفصلی» صورت گرفت.

اسماعیلی گفت: بر این اساس، اعتبار هزینه شده در این پروژه بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان بوده و مسیرهای رفت و برگشت این اتوبان به طول ۱۰۴ کیلومتر جدا سازی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان اجرای ۶۸۰۰ کیلومتر خط‌کشی با اعتباری بالغ بر ۸۴ میلیارد تومان، همچنین خط‌کشی سرد، تعمیر و نصب گاردریل، احداث روشنایی طولی، تهیه و نصب تابلو اطلاعاتی، علائم اخطاری و انتظامی و مسیر نما و… را از دیگر اقدامات این دولت در حوزه توسعه ایمنی راه‌ها برشمرد.

نظر شما