شناسهٔ خبر: 67445817 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

۱۲ میلیون ایرانی تحت پوشش رایگان بیمه سلامت

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: در دولت سیزدهم ۶ میلیون نفر از هموطنان دهک چهارم تا ششم تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند و هم اکنون با احتساب سه دهک نخست جامعه ۱۲ میلیون ایرانی زیر پوشش رایگان بیمه سلامت هستند. معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: در دولت سیزدهم ۶ میلیون نفر از هموطنان دهک چهارم تا ششم تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند و هم اکنون با احتساب سه دهک نخست جامعه ۱۲ میلیون ایرانی زیر پوشش رایگان بیمه سلامت هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، حسین رنجبران معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران در حاشیه نشست با کارکنان بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دولت سیزدهم ۶ میلیون نفر از هموطنان دهک چهارم تا ششم تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند و هم اکنون با احتساب سه دهک نخست جامعه ۱۲ میلیون ایرانی زیر پوشش رایگان بیمه سلامت هستند.


وی به روز شدن پرداخت مطالبات موسسات پزشکی طرف قرارداد را دیگر خدمت دولت سیزدهم اعلام کرد و افزود: هم اکنون کمتر موسسه پزشکی طرف قرارداد بیمه سلامت در سراسر کشور وجود دارد که مطالبه ای باقی مانده سال ۱۴۰۲ از بیمه سلامت داشته باشد، این درحالی است که در دولت های گذشته پرداخت مطالبات موسسات پزشکی طرف قرارداد این سازمان گاهی تا بیش‌ از یک سال طول می کشید.


معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران تصریح کرد: به عنوان مثال در استان کهگیلویه و بویراحمد چند روز پیش ۱۵۰ میلیارد ریال برای پرداخت مطالبات موسسات پزشکی تامین اعتبار شد.


رنجبران تصریح کرد: با این میزان اعتبار همه مطالبات موسسات طرف قرارداد بیمه سلامت در این استان پرداخت شده است، هم اکنون ۵۲ هزار موسسه پزشکی و ۹۵۰ بیمارستان سراسر کشور با سازمان بیمه سلامت طرف قرارداد هستند.

 انتهای پیام/ 

نظر شما