شناسهٔ خبر: 67445702 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: آی‌تی‌آنالایز | لینک خبر

همایش مدیران IT دانشگاه‌ها برگزار می‌شود

صاحب‌خبر -

"دومین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات و مراکز آپای دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری" روز سه‌شنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳ از ساعت ۸ الی ۱۸ به میزبانی دانشگاه الزهرا (س) برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی وزارت علوم به نقل از دانشگاه الزهرا(س)، این همایش با محوریت «هوشمندسازی و تحول دیجیتال در آموزش عالی» با حضور زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار خواهد شد.

گفتنی است در این همایش، دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور، مخبر دزفولی رئیس فرهنگستان علوم، به همراه جمعی از اساتید، معاونان و مدیران ارشد از علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه‌ها و سازمان‌های تابعه، سازمان اداری و استخدامی کشور، سازمان برنامه و بودجه، مرکز ملی فضای مجازی، سازمان فناوری اطلاعات ایران، حراست کل کشور به عنوان مهمانان ویژه حضور خواهند داشت.

در این همایش، ناظم بکائی رئیس دانشگاه الزهرا(س) و رئیس همایش، محمدهادی زاهدی مدیرکل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت عتف و دبیرعلمی همایش، محمدرضا عصاری معاون اداری و مالی دانشگاه الزهرا (س) و دبیر اجرایی همایش، مهدی آزادی مطلق معاون امنیت و زیر ساخت اداره کل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رضا امیری مسئولیت هیئت اجرایی همایش را برعهده دارند.

برچسب‌ها:

نظر شما