شناسهٔ خبر: 67445455 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

عضو شورای شهر شیراز:

مشکل روشنایی و ایمنی کمربندی شیراز هنوز مرتفع نشده است

زهرا عسگری

عضو شورای اسلامی شهر شیراز اعلام کرد که علی‌رغم تلاش‌ها برای ساماندهی کمربندی، هنوز مشکل روشنایی و ایمنی این مسیر مرتفع نشده است.

صاحب‌خبر -

محمود صفایی بعدازظهر امروز، ۱۰ تیرماه در نطق پیش از دستور جلسه علنی این شورا گفت: توسعه و عمران شهر شیراز وظیفه و تکلیف شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز است. در دوره کنونی همت عالی همگی موجب تحرک جدی در رشد و توسعه روز افزون شهر شیراز در همه عرصه‌ها شده است.

وی با بیان اینکه این دوره مدیریت شورای ششم و شهرداری جزو درخشان‌ترین سال‌های سازندگی شیراز است، از همه دست‌اندکاران و حامیان این رویکرد قدردانی کرد و افزود: شب‌های شنبه که مدتی است از شیفت شبانه پروژه‌های عمرانی بازدید صورت می‌گیرد نشانگر تلاش‌های مخلصانه مجموعه شهرداری است، حضور اصحاب رسانه و گزارش‌های واقعی آن‌ها گویای دیدگاه خدمت به مردم و عشق خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که انصافا باید الگوی سایرین قرار گیرد و با حمایت و همکاری این رویکرد تقویت شود.

صفایی با بیان اینکه استاندار فارس در ساماندهی کمربندی جنوبی شیراز تلاش کرده است، افزود: همچنین شهرداری و شورای اسلامی شهر تلاش ویژه‎ای برای ساماندهی محورکمربندی کردند لیکن موضوع روشنایی مسیر کمربندی هنوز اجرایی نشده و ایمنی مسیر تکمیل نگردیده است لذا درخواست می‌شود تا برای رفع این نواقص هم پیگیری‌های لازم به عمل آید.

ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه ۷ شهرداری اظهار کرد: در محدوده منطقه ۷ شهرداری، بیشترین و مهم‌ترین تقاضای مردم منطقه اجرای شبکه فاضلاب است و واقعا مشکل بهداشت و توسعه منطقه منوط به اجرای شبکه فاضلاب است لذا از مدیریت آبفا شیراز درخواست می‌شود اولویت اول شبکه فاضلاب را در این محدوده قرار داده و مشکل چندین ساله مردم را در سال جاری مرتفع کند.

وی همچنین با بیان اینکه آراء کمیسیون ماده ۱۰۰ مبنی بر قلع بناهای غیر مجاز به ویژه در حوزه استحفاظی باغات که مربوط به سنوات گذشته است، بلا تکلیف مانده است، از شهردار شیراز خواست تا نسبت به اجرای احکام قلع در حوزه باغات قصردشت اقدام لازم انجام داده و گزارش آن به استحضار مردم برساند تا سایرین نیز نتیجه تخریب در باغات را متوجه شده و از مماشات با افراد متخلف جلوگیری شود.

انتهای پیام  

نظر شما