شناسهٔ خبر: 67445058 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

رونالدو سرباز ارشد پادگان پرتغال در مارینفلد!

روزهای نفسگیر رونالدو و پرتغالی‌ها از راه رسیده و 24 ساعت بعد سرنوشت فوق ستاره در آخرین جام ملت‌های او تعیین خواهد شد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، روال روزمره بازیکنان پرتغالی از اولین روز حضورشان در مارینفلد اینطور بوده، چراغ‌ها خاموش و سکوت کامل از ساعت 11:30 شب به بعد! دوچرخه سواری و پلی استیشن نیز سرگرمی‌های مورد علاقه بازیکنان است.

خبرنگار نشریه آبولا تجربه یک روز زندگی با ستاره‌های تیم ملی پرتغال در کمپ مارینفلد را اینطور نوشته است:

هر کسی که فکر می‌کند یک روز تیم ملی در یورو 2024 شامل دوره‌های زیادی استراحت و لحظات سرگرم کننده است، کاملاً در اشتباه است. همه چیز با کوچک‌ترین جزئیات از قبل آماده شده، به روالی که از روز اول در خاک آلمان ادامه داشته است. 

روالی که مو به مو از سوی بازیکنان اجرا شده و اکنون در هفدهمین روز اقامت در این کمپ، همه چیز مهیای دوئل سرنوشت‌ساز با اسلوونی در یک هشتم نهایی است.

روز خیلی زود شروع می‌شود. اکثر بازیکنان از ساعت 8 صبح به بعد بیدار هستند. دوره صبحانه حدود دو ساعت طول می‌کشد. اولین وعده غذایی، که به درستی تنظیم شده، قبل از تمرین صبحگاهی (در صورت وجود، زیرا در برخی مواقع در اواخر بعد از ظهر است) در اقامتگاهی صرف می‌شود که پرتغال در آن اقامت دارد. 

درست پس از آن، تمرین نهایی قبل از دوئل مرحله یک هشتم نهایی (که همیشه 15 دقیقه برای رسانه‌ها باز است)، را داریم و اعضای تیم به سمت غذاخوری برای ناهار می‌روند. فضایی مناسب برای شادی بیشتر و برای تبادل نظر بین بازیکنان.

بعد از غذا، هنوز در مارینفلد، زمان جلسه توجیهی روبرتو مارتینز، مربی ملی، با همه بازیکنان است. یک سخنرانی فنی در یک اتاق بسته که در آن تمام استراتژی‌ها برای غلبه بر اسلوونی تجزیه و تحلیل و آماده می‌شود. گفت‌وگویی کوتاه، زیرا تیم بلافاصله راهی فرانکفورت می‌شود، شهری که همه امید پرتغال به آن است.

امشب در دویچه بانک پارک، معروف به "Waldstadion"، ساعت 6:45 بعد از ظهر به وقت محلی، روبرتو مارتینز و یک بازیکن (نام او فاش نشده) در نشست خبری بازی با اسلوونی شرکت خواهند کرد. همه چیز با سرعت رعد و برق به طوری که همه از ساعت 8 شب به بعد می‌توانند برای شام در هتل خود در فرانکفورت باشند.

آخرین مرحله قبل از استراحت پس از این وعده غذایی، لحظات کوتاهی از آرامش و فراغت است زیرا چراغ‌ها در ساعت 11:30 شب خاموش می‌شوند. سکوتی اجباری تا سحر که با شروع برنامه‌ای که همین الان شرح دادیم از سر گرفته می‌شود.

سرگرمی‌های بازیکنان

علی‌رغم این طرح سخت‌گیرانه، بدیهی است که استثناهایی وجود دارد، مانند روزهای بعد از بازی که بازیکنان حق ملاقات با خانواده را دارند. که به طور مرتب اتفاق افتاده است. 

برای مثال روز گذشته که رونالدو با خانواده‌اش ملاقات کرد. او به همراه سه فرزندش به نام‌های اوا، متئو و آلانا عکسی منتشر کرد که هر سه پیراهن تیم ملی این کشور را به تن داشتند و به این شکل نشان داد که حضور در کنار خانواده بیشتر از هر چیزی برای او اهمیت دارد و باعث می‌شود که دوباره قدرت و انرژی‌اش را به دست آورد.

بازیکنان در میان صدها طرفدار که در اطراف هتل جمع شده‌اند، به ندرت فرصت حضور در محیط بیرون را دارند. در اوقات فراغت محدود، سرگرمی‌هایی چون دوچرخه سواری و البته بازی‌های کنسولی را داریم. لحظاتی که وحدت بازیکنان را بیشتر می‌کند.

تیم ملی پرتغال امیدوار است که کار سختی برابر اسلوونی در پیش نداشته باشد و بتواند بدون دردسر راهی مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ شود. در رقابتی که آخرین روزهای حضور رونالدو را شاهد هستیم.

 

نظر شما