شناسهٔ خبر: 67444920 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

هنرمندان و اصحاب رسانه در استان قزوین مردم را به حضور حماسی دعوت کنند

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به نقل از خبرگزاری برنا حسین براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در هنگام انداختن رای خود در شعبه شماره ۵۰ در امامزاده حسین(ع) اظهارداشت: از رسانه ها تشکر می کنم که همچنان در صحنه هستند تا شکوه حضور مردم را منعکس کنند که جای تقدیر دارد.

وی بیان کرد: رسانه ها معرفی کننده و منعکس کننده تجلی حضور مردم در صحنه انتخابات هستند و امروز نیز با حضور میدانی خود به افزایش شور انتخاباتی کمک کرده اند.

براتی تصریح کرد: به لطف الهی امروز شاهد حضور آگاهانه مردم در پای صندوق های رای هستیم و امیدواریم شاهد یک انتخاب مفید و موثر کسی باشیم که رهنمودهای رهبری را پیگیری و عملی کند.

مردم، پیروز نهایی انتخابات هستند 

این مدیر فرهنگی تصریح کرد: بدون تردید مردم پیروز نهایی انتخابات هستند و هر فردی که با رای مردم مدیریت اجرایی کشور را بر عهده بگیرد مورد تایید نظام است و پشتیبانی مردم و رهبری را خواهد داشت.

براتی اظهارداشت: امیدواریم امروز نیز مانند گذشته شاهد حضور پر رنگ مردم در انتخابات باشیم و حماسه ای دیگر رقم بخورد.

وی بیان کرد: همواره انتخابات در کشور از جایگاه خاص خود برخوردار بوده و این دوره نیز حضور اصحاب فرهنگ و هنر در انتخابات تاثیرگذار و تعیین کننده است و امیدواریم شخصیت های مطرح فرهنگ و هنر استان با دعوت از مردم رویدادی ماندگار و حماسی را رقم بزنند.

 

نظر شما