شناسهٔ خبر: 67444888 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ششمین میز خدمت پیگیری مسائل قضایی ایثارگران فارس برگزار شد

زهرا عسگری

ششمین میز خدمت پاسخگویی به سئوالات و پیگیری مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی خانواده‌های شهدا و ایثارگران فارس امروز، ۱۰ تیرماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی خورشیدی رئیس مجتمع قضایی خانواده و معاون قضایی دادگستری شهرستان شیراز و جمعی از قضات در بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس برگزار شد.

صاحب‌خبر -

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در حاشیه این میز خدمت گفت: ششمین میز خدمت بررسی مشکلات قضایی و پاسخگویی به سئوالات حقوقی ایثارگران برای نخستین بار در کشور به میزبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس برگزارشد که در این جلسه مشکلات قضایی ۴۰ نفر از خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان مورد بررسی قرار گفت و دستورات لازم برای پیگیری ویژه توسط مقام قضایی صادر شد.

ابراهیم بیانی، هدف از برپایی این میزهای خدمت را تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران عنوان کرد و افزود: در کنار بررسی مشکلات، رهنمودهای قضایی توسط مقامات دادگستری و قضات به خانواده‌های شاهد و ایثارگر ارائه می‌شود تا در مسیر درست قانونی بتوانند حرکت کنند.

رئیس مجتمع قضایی خانواده و معاون قضایی دادگستری شهرستان شیراز نیز در حاشیه این مراسم، گفت: در این میز خدمت ضمن بررسی مشکلات پرونده‌های مرتبط با موضوع خانواده، دستورات لازم و موارد مرتبط با شعبات دادگاه‌های خانواده شهرستان شیراز صادر شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی خورشیدی در پایان سخنان خود یادآور شد: مجدانه پیگیر موضوعات قضایی خانواده شهدا و ایثارگران به صورت ویژه هستیم و امیدواریم اطاله دادرسی نداشته باشیم و در اسرع وقت به پرونده‌های آن عزیزان رسیدگی شود چراکه شهدا برگردن همه ما حق دارند و خانواده معظم شهدا ولی نعمتان ما هستند و هرچه داریم از شهدا است.

انتهای پیام

نظر شما