شناسهٔ خبر: 67444440 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

با هدف غنی سازی اوقات فراغت؛

پایگاه فعالیت‌های تابستانی در کتابخانه‌های عمومی بیله‌سوار ایجاد شد

اردبیل- با هدف اجرای طرح‌های غنی سازی اوقات فراغت، پایگاه فعالیت‌های تابستانی در کتابخانه‌های عمومی شهرستان بیله‌سوار آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اردبیل، فرماندار شهرستان بیله‌سوار، ظهر یکشنبه در مراسم گشایش پایگاه فعالیت‌های تابستانی در کتابخانه عمومی شهر بیله سوار اظهار کرد: توجه به اوقات فراغت کودکان و نوجوانان با شناخت نیازهای آنها سبب بروز خلاقیت و نوآوری توام با تفکر سیال در آنان می‌شود.

صاحبعلی اصغری بیان کرد: نقش مهم کتابخانه‌های عمومی در افزایش توان مهارتی آموزشی و تربیتی دانش آموزان بی‌بدیل است و این کار به رشد و آگاهی یک جامعه کمک می کند.

وی با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی و نقش کتابخانه‌های عمومی در این کار عنوان کرد: کتابخانه‌های عمومی دارای ظرفیت‌های مهم فرهنگی در راستای ارتقای سطح فرهنگی جامعه هستند.

مریم ولی‌زاده، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بیله‌سوار نیز در این مراسم با تشریح اهداف برگزاری فعالیت‌های تابستانی اظهار کرد: در فصل تابستان در کتابخانه‌های عمومی شهرستان، کلاس‌های متنوع آموزش نقاشی، طراحی، خوشنویسی، بافتنی، اوریگامی، عروسک سازی با نمد، روخوانی و روانخوانی قرآن، چرم دوزی برگزار می‌شود.

در این مراسم ضمن اجرای برنامه های فرهنگی و معرفی کتاب برای کودکان و نوجوانان نمایشگاه کسب و کارهای کوچک دایر شد.

نظر شما