شناسهٔ خبر: 67443876 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

محمدبیگی: دولت چهاردهم برای تکریم مادری و همسری و بیمه زنان خانه‌دار به مجلس لایحه دهد

منیرسادات سیدرضا

رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: باید دولت چهاردهم برای تکریم مادری و همسری و بیمه زنان خانه‌دار به مجلس لایحه دهد. همچنین موضوع مسکن زنان سرپرست خانوار و پیگیری احقاق حقوق زنان مظلوم و کودکان سرلوحه کار دولت قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، فاطمه محمدبیگی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: امروز در تلاطم دنیایی قرار داریم که از یک سو کودکان، زنان و مردان مقاوم غزه و محور مقاومت با ماشین جنگی رژیم صهیونیستی و اربابان جهانی لیبرالیسم سلاخی می‌شوند و از سویی دیگر دانشجویان جهان غرب با پرچم مقاومت با تکیه بر حقوق انسانی فلسطینیان در سمت درست تاریخی ایستاده‌اند؛ جهان منتظر انتخاب رئیس‌جمهوری است که انتخابش در تغییر ریل حکمرانی جهانی تاثیر بسزایی دارد.

وی افزود: امروز شما مردم هستید که با تداوم راه آیت الله شهید رئیسی و نه گفتن به دولت سوم روحانی، تدبیر و امید را از چاه سیاه ناامیدی، خسارت محض، کاهش تولید، بیکاری گسترده و حیرانی و سرگردانی در آورده و در جایگاه واقعی اعتمادسازی و خدمت صادقانه قرار می‌دهید.

محمدبیگی ادامه داد: درود بر شما مردم همیشه در صحنه که در کشاکش گرفتاری‌های معیشتی، گرانی و انواع توطئه‌ها و لجن‌پراکنی‌ها همواره در چارچوب نظام اسلامی به کیان ایران پایبند بوده‌اید و هیچگاه نگذاشتید کشتی چهل و پنج ساله انقلاب اسلامی در طوفان اباحه‌گری‌ها و دوگانگی‌های ساختگی و دروغین غرق شود. اجازه ندهید کشتی ایران در دره عملکرد خیانتبار دهه نود سقوط کند. یادتان هست ما را از رئیسی عزیز هم می‌ترساندند، رئیسی که خستگی نمی‌شناخت و خدمت صادقانه و گشایش را تقدیم ایران کرد؟

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز دیگر این سناریوها نخ نما شده و بهتر است طراحان، پاسخگوی بی‌عملی ها، بی‌صداقتی و دوگانه های رفتاری خود باشند؛ همان‌گونه که از همه کاندیداها برای حضور در انتخابات تشکر می‌کنیم ارادت قلبی خود را از کاندیداهای انقلابی اعلام می‌دارم و تشکر می‌کنم که آقای قالیباف ایثارگرانه همه آبرو و وجودشان را برای مردم و انقلاب گذاشتند و جلیلی این راه را ادامه خواهد داد.

محمدبیگی خطاب به دختران و پسران دهه هشتادی گفت: مطمئن باشید کسانی که وعده سر خرمن به شما می‌دهند و در کارنامه‌شان شورش بنزینی، مزخرف دانستن ساخت مسکن، بیکاری و هزاران فساد اقتصادی موج می‌زند هیچ گاه شما را خوشبخت نخواهند کرد.

وی تاکید کرد: باید دولت چهاردهم برای تکریم مادری و همسری و بیمه زنان خانه‌دار لایحه ارائه کرده و آنها را اجرا و برای بکارگیری زنان توانمند، متخصص و متعهد در سطح حکمرانی ملی و هیات وزیران از ظرفیت عظیم زنان کارآمد و دلسوز برای پیشرفت کشور استفاده کند. همچنین مسکن زنان سرپرست خانوار و پیگیری احقاق حقوق زنان مظلوم و کودکان باید سرلوحه کار دولت قرار گیرد و با کاهش طلاق و افزایش استحکام خانواده بر تئوری فروپاشی نظام خانواده از طریق اباحه‌گری ها پایان دهد و باید غفلت‌های این حوزه پایان یاید.

انتهای پیام

نظر شما