شناسهٔ خبر: 67443312 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت گلستان انتقاد کرد؛

چشم انداز توسعه صنعتی در هاله ای از ابهام| صدور مجوز برای صنایع مشابه آفت است

گرگان- بهرامی، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: صنعت در این سال ها بهره ای نبرده و چشم انداز توسعه صنعتی هم در هاله ای از ابهام است زیرا مدیران صرفا به مسائل روز می پردازند.

صاحب‌خبر -

رمضان بهرامی در گفت‌وگو با بازار اظهار کرد: وقتی از تولید حرف می زنیم باید تمام بسترهای تحقق آن نیز فراهم شود و اگر دولت جدید می خواهد با همین روال حرکت کند قطعا هیچ اتفاق مثبتی نخواهد افتاد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: دولت باید سیاست خارجی مناسبی داشته باشد تا بتواند به بخش مدیریت اقتصادی کمک کند.

وی گفت: جابجایی وزرای صنعت، استیضاح نافرم یک وزیر و مقصر دانستن همان یک نفر صحیح نیست.

وی گفت: اختیارات وزیر صمت باید بیشتر و به مثابه یک فرمانده باشد که تمام ابزار های لازم برای توسعه صنعت را دارد.

به گفته بهرامی، دولت سیزدهم به صنعت نگاه پوپولیستی داشت و با قطع برق صنایع فاجعه به وجود آورد.

خیانت به تولید با قطع برق صنایع

وی با بیان این سوال که باید دید چه کسانی در ارائه این پیشنهادات نقش آفرینی می کنند؟ ادامه داد: این اقدامات تولید را متوقف می کند که این مسئله یک خیانت بزرگ به حساب می آید.

بهرامی بیان کرد: صنعت در این سال ها بهره ای نبرده و چشم انداز توسعه صنعتی هم در هاله ای از ابهام است زیرا مدیران صرفا به مسائل روز می پردازند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: صدور مجوز های مختلف توسط دولت کمکی به فضای کسب و کار نمی کند و این ایرادی است که به دولت سیزدهم وارد است.

وی اضافه کرد: همچنین این اقدام به زیر ساخت های تولید آسیب وارد می کند، ضمن اینکه این مجوزها باید توسط انجمن ها صادر شود نه دولت؛

وی با تاکید به اینکه در دهه اخیر فضای کسب و کار اشباع شده، گفت: امروز بدون ممیزی در حال صدور جواز و پروانه فعالیت هستند.

بهرامی گفت: این روند به دارندگان جواز و افرادی که در حوزه مشابه سرمایه گذاری کرده اند صدمه وارد می کند.

وی ادامه داد: صدور مجوز برای صنایع مشابه آفت است و باید به دنبال صدور مجوز برای صنایع هایتک، نوین و صادرات محور باشیم.

نظر شما