شناسهٔ خبر: 67443050 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

نگرانی جدی بارسا:این ستاره ۶۵ بازی کرده

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی:مدیران بارسلونا به شدت نگران فشار روی ایلکای گوندوگان و شرایط فیزیکی او هستند.
به گزارش "ورزش سه"، گوندوگان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از منچسترسیتی جدا شد و به بارسلونا پیوست و خیلی زود توانست جایگاهش را در ترکیب اصلی این تیم پیدا کند و به مهره‌ای کلیدی و ارزشمند برای ژاوی و این تیم تبدیل شود و ارزشش را نشان دهد. 

این ستاره آلمانی در طول فصل بارها با تکیه بر تجربه و دوران بسیار موفقی که در ترکیب سیتی داشت به دیگر بازیکنان بارسا هم کمک کرد و به یکی از چهره‌های برجسته رختکن این تیم تبدیل شد که مدیران این باشگاه برای فصل آینده و حضور هانسی فلیک هم روی او حساب خاصی باز کرده‌اند.

اما روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده است که مدیران بارسا به شدت نگران شرایط او هستند. این بازیکن در حال حاضر در اردوی تیم ملی آلمان در یورو حضور دارد و تا به حال در این فصل ۶۵ بازی انجام داده که با توجه به صعود تیمش به مرحله بعدی تعدادش افزایش هم خواهد یافت. اگر شاگردان یولیان ناگلزمان موفق شوند به فینال یورو ۲۰۲۴ راه پیدا کنند، تعداد بازی‌های گوندوگان ممکن است تا ۶۸ بازی افزایش پیدا کند و نگرانی این باشگاه از شرایط فیزیکی و فشار و خستگی او کاملا قابل درک است و باید دید که چه راه حلی برای آن پیدا خواهند کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما